امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۴۵:۵۴ - سه شنبه ۷ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سد سفیدرود بازوی قوی تولید برق در گیلان
گیلنا – به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان ظرفیت سالانه تولید برق در نیروگاه برقآبی سد سفیدرود ۳۰۰ هزار مگاوات بر ساعت است که هرساله بیشتر از این میزان در این نیروگاه تولید می‌شود. به گزارش گیلنا از  رودبار، وحید خرمی با بیان اینکه سد سفیدرود دارای ظرفیت بسیار خوب در حوزه تولید […]

گیلنا – به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان ظرفیت سالانه تولید برق در نیروگاه برقآبی سد سفیدرود ۳۰۰ هزار مگاوات بر ساعت است که هرساله بیشتر از این میزان در این نیروگاه تولید می‌شود.

سد سفیدرود بازوی قوی تولید برق در گیلان

به گزارش گیلنا از  رودبار، وحید خرمی با بیان اینکه سد سفیدرود دارای ظرفیت بسیار خوب در حوزه تولید برق در استان گیلان است، اظهار کرد: هرساله با استفاده از امکانات موجود در استان میزان قابل‌توجهی برق تولیدشده و از این طریق بخشی از برق استان تأمین می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی تولید برق پاک از طریقه سد سفیدرود گفت: در سال جدید ۳۱۰ هزار مگاوات ساعت برق توسط پنج نیروگاه آبی سد سفیدرود تولید شد که به نسبت سال گذشته با افزایش ۲۷ درصدی در این حوزه مواجه بودیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان با اذعان به اینکه هرساله میزان برق تولیدی در نیروگاه برقآبی سد سفیدرود بیشتر از توان آن است، بیان کرد: توان تولید اسمی نیروگاه برقآبی سد سفیدرود در سال ۳۰۰ هزار مگاوات ساعت است ولی هرساله با تلاش مهندسان بیشتر از ۳۰۰ هزار مگاوات برق در این نیروگاه تولید می‌شود.

خرمی با تأکید بر وصل شدن روزانه دو هزار و صد مگاوات برق به شبکه سراسری برق افزود: ظرفیت هر واحد نیروگاه بر اساس طراحی ۱۷/۵ مگاوات است که روزانه دو هزار و صد مگاوات برق به شبکه سراسری متصل می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !