امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۴۵:۱۷ - سه شنبه ۱۶ ارد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد منتخب رودبار از عملکرد ضعیف در راستای “جهش تولید” در شهرستان
    گیلنا – نماینده منتخب رودبار مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد ضعیف و منفعلانه در راستای تحقق “جهش تولید” در شهرستان رودبار، گفت؛ با گذشت قریب به دو ماه از نامگذاری سال جهش تولید، هیچ اقدام مثبت و اثربخشی در شهرستان رودبار در این راستا صورت نگرفته است واین کم کاری ها پذیرفته […]

 

 

گیلنا – نماینده منتخب رودبار مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد ضعیف و منفعلانه در راستای تحقق “جهش تولید” در شهرستان رودبار، گفت؛ با گذشت قریب به دو ماه از نامگذاری سال جهش تولید، هیچ اقدام مثبت و اثربخشی در شهرستان رودبار در این راستا صورت نگرفته است واین کم کاری ها پذیرفته نیست.

به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در نشست رفع موانع تولید شهرستان رودبار که به همت بسیج کارگری شهرستان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه رودبار تشکیل شده بود، اظهار کرد؛ مقام معظم رهبری در دهه اخیر با نامگذاری سال در راستای “تولید، اشتغال و اقتصاد” نشان دادند که در این حوزه بویژه در بخش معیشت مردم دغدغه مند هستند و این نامگذاری ها می بایست تلنگری برای مسئولین باشد.

به گفته وی، نامگذاری سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری چراغ راهی برای برون رفت از مشکلات تولید، اشتغال و اقتصاد است و باید از این کلیدواژه های ارزشمند به نحو احسن بهره ببریم.

نماینده منتخب رودبار مجلس یازدهم با انتقاد از عملکرد ضعیف و منفعلانه در راستای تحقق “جهش تولید” در شهرستان رودبار، گفت؛ با گذشت قریب به دو ماه از نامگذاری سال جهش تولید، هیچ اقدام مثبت و اثربخشی در شهرستان رودبار در این راستا صورت نگرفته است واین کم کاری ها پذیرفته نیست.

گودرزوند چگینی با اشاره به سهم ۷۰ درصدی رودبار در معادن استان گیلان، تصریح کرد؛ رودبار بیشترین معادن استان را در اختیار دارد اما جزء تخریب زیرساخت ها و هدررفت منابع، هیچ نفعی از آن نمی برد.

وی معتقد است؛ ساماندهی معادن رودبار می بایست جزء اولویت های صمت شهرستان باشد، که متاسفانه در این راستا هیچ اقدام اثرگذاری صورت نگرفته است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !