امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۰۸:۳۸ - سه شنبه ۲۷ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان خبر داد
افزایش ۲۶ درصدی حجم مخزن سد سفید رود
گیلنا- مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به آبگیری یک میلیارد و ۲۲ میلیون متر مکعبی سد سفید رود، افزود: بخشی از آب رودخانه سفید رود در شبکه‌ های آبیاری سفید رود جاری می‌شود. به گزارش گیلنا از رودبار، مهندس وحید خرمی در این باره اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و دبی […]

گیلنا- مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به آبگیری یک میلیارد و ۲۲ میلیون متر مکعبی سد سفید رود، افزود: بخشی از آب رودخانه سفید رود در شبکه‌ های آبیاری سفید رود جاری می‌شود.

آبگیری ۱.۲۲ میلیارد متر مکعبی سد سفید رود

به گزارش گیلنا از رودبار، مهندس وحید خرمی در این باره اظهار کرد: با توجه به بارش‌های اخیر و دبی ورودی مناسب از حوضه آبریز به مخزن سد سفیدرود و به منظور کنترل سیلاب‌های احتمالی و همچنین پایش مخزن سد و استفاده بهینه از شرایط موجود جهت تأمین نیاز زیست محیطی و شیلات؛ بخشی از آب رودخانه سفیدرود در شبکه‌های آبیاری سفیدرود جاری می‌شود.

وی افزود: با هدف انجام مقدمات کشاورزی و آبگیری آب بندان های محدوده شبکه، در کانال چپ سنگر به میزان ۱۰ و کانال راست ۵ مترمکعب بر ثانیه آب رودخانه سفیدرود در شبکه‌های آبیاری سفیدرود انتقال می‌یابد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان میزان ورودی به مخزن سد سفید رود را در ۲۵ اسفند ماه، ۲۲۷ متر مکعب بر ثانیه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر خروجی سد ۱۵۵ متر مکعب بر ثانیه است.

خرمی از افزایش ۲۶ درصدی حجم مخزن سد سفید رود نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این حجم در مدت مشابه سال گذشته ۸۱۱ میلیون متر مکعب بوده است.

وی در ادامه با اشاره به آبگیری یک میلیارد و ۲۲ میلیون متر مکعبی سد سفید رود، افزود: بخشی از آب رودخانه سفیدرود در شبکه‌های آبیاری سفیدرود جاری می‌ش

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !