امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۹:۲۴ - پنج شنبه ۱۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی “سپاه” به مراکز درمانی گیلان
گیلنا- محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی و شوینده، توسط سپاه قدس گیلان به مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان‌های این استان اهدا شد. به گزارش گیلنا از رشتف، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در حاشیه برنامه اهدا مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان اظهار کرد: از مردم بافرهنگ ایران […]

گیلنا- محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی و شوینده، توسط سپاه قدس گیلان به مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان‌های این استان اهدا شد.

اهدای محموله ۱۰ هزار لیتری مواد بهداشتی به مراکز درمانی گیلان توسط سپاه

به گزارش گیلنا از رشتف، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در حاشیه برنامه اهدا مواد بهداشتی به مراکز بهداشت و درمان گیلان اظهار کرد: از مردم بافرهنگ ایران اسلامی و به‌ویژه استان گیلان بابت عدم حضور در اجتماعات جهت قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی ضمن ‌قدردانی از مشارکت مسؤولانه مردم استان جهت در خانه ماندن در روز طبیعت افزود: مردم فهیم استان برای کنترل شیوع ویروس کرونا بازهم در خانه ماندند و نشان دادند که عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا بیماری کرونا را هر چه زودتر ریشه‌کن کنند و ان‌شاءالله با این همدلی ایجادشده بین مردم و مسؤولان این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به کمک سپاه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در روزهای گذشته گفت: سپاه قدس گیلان در روزهای گذشته همواره همراه مردم و به‌ویژه کادر بهداشت و درمان بوده و در همین راستا نیز امروز حدود ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان را بین بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان کل استان توزیع می‌کند.

به گفته عبدالله‌پور، این محلول‌های ضدعفونی‌کننده علاوه بر شهرستان رشت توسط سپاه‌های شهرستان‌ها در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان کل استان گیلان توزیع خواهد شد تا سپاه بتواند در این عرصه نیز کمک‌حال کادر مراکز خدماتی و درمانی باشد.

وی با اشاره به وضعیت خوب کشور در مدیریت ویروس کرونا بیان کرد: علی‌رغم محاصره چهل‌ساله ملت ایران، اکنون کشور در زمینه کنترل و مقابله با این بیماری وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از کشورها دارد و این هم دلیلش حضور مردم در عرصه خدمت‌رسانی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این بیماری درمان و داروی خاصی ندارد، گفت: بیشتر توجه‌ها اکنون درزمینه بهداشت فردی و پیشگیری است و این لوازم نیز به همین دلیل در اختیار مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !