امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۱۱:۵۹ - چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عدالت محوری، اخلاق مداری و شایسته سالاری رمز موفقیت خزر
گیلنا – مدیرعامل سیمان خزر با بیان اینکه موفقیت‌های این مجموعه ناشی از کارگروهی، خرد جمعی و بهره گیری از دانش روز دنیا بوده است، گفت: اقتصاد مقاومتی تکیه بر مردم، متخصصین، تولید ملی و تکنولوژی بومی داشته و این واحد نیز با عملیاتی نمودن شعارهای همدلی، جدیت در کار و نظم و انضباط فردی و سازمانی با سرعت در مسیر مهار تورم و رشد تولید حرکت می‌نماید.

به گزارش گیلنا، اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر در همایش جایگاه معدن و صنایع مدنی در توسعه اقتصادی گیلان با رویکرد «توسعه معدن کاری پایدار» با حضور مدیران کشوری و استانی تالار حکمت دانشگاه گیلان، اظهار کرد: گیلان دارای منابع معدنی متنوع و غنی جهت فرآوری و تبدیل به محصولات تولیدی مورد نیاز کشور می‌باشد.
وی ضمن تشکر از مدیریت صمت استان، افزود: دکتر پورحیدری مدیرکل صمت گیلان نگاه تعاملی با مجموعه های صنعتی بویژه سیمان خزر داشته و این رویکرد سبب ارتقای تولید و صنعت استان شده است.
دکتر جمال امیدی با بیان اینکه موفقیت‌های این مجموعه ناشی از کارگروهی، خرد جمعی و بهره گیری از دانش روز دنیا بوده است، گفت: اقتصاد مقاومتی تکیه بر مردم، متخصصین، تولید ملی و تکنولوژی بومی داشته و این واحد نیز با عملیاتی نمودن شعارهای همدلی، جدیت در کار و نظم و انضباط فردی و سازمانی با سرعت در مسیر مهار تورم و رشد تولید حرکت می‌نماید.
جمال امیدی با تاکید بر بومی سازی قطعات و تجهیزات، بیان کرد: با شناسایی کارگاه های فعال صنعتی داخل کشور و بکارگیری از دانش نرم افزاری مهندسین سیمان خزر، بسیاری از قطعات و تجهیزات وارداتی و همچنین ماشین آلات ضایعاتی، صد در صد تعمیر و به چرخه تولید اضافه شده‌اند.
در ادامه این همایش  پورحیدری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان،  دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی،  بهرامن رئیس خانه معدن ایران و  اسدی رئیس خانه معدن استان گیلان نیز سخنانی در خصوص اهمیت معدن و واحدهای معدنی و صنعتی استان ایراد فرموده و بر اهمیت این بخش و لزوم سرمایه گذاری و حمایت مسئولین در راستای بالفعل نمودن پتانسیل بالقوه معدن گیلان تاکید کردند.


در پایان این همایش از جناب اقای دکتر جمال امیدی مدیر عامل شرکت‌ سیمان خزر با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل بعمل آمد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !