امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۳۰:۲۹ - چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمادگی همه جانبه در راستای توسعه روابط ایران و روسیه
سرکنسول روسیه در رشت با تاکید بر آمادگی همه جانبه در راستای توسعه روابط، گفت: ما در خدمت شما هستیم و از هیچ تلاشی برای کمک دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گیلنا،  آندره گئور گیوویچ وادوف در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی گیلان اظهار کرد: موضوعات مرتبط با ایران به طور ویژه پیگیری و بررسی می‌شود.

وی با اشاره به سه بار سفر لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در امور حمل و نقل و لجستیک به ایران و گیلان افزود: این سفرها و نشست‌ها، نشان دهنده اهمیت موضوعات است و اراده سیاسی لازم برای توسعه روابط در همه زمینه‌ها وجود دارد.

سرکنسول روسیه با تاکید بر لزوم تسریع در ساخت راه آهن رشت _ آستارا بیان کرد: با دعوت استاندار گیلان به زودی سفیر روسیه در ایران به گیلان سفر می‌کند و نشستی هم با اتاق بازرگانی برگزار خواهد کرد.

وادوف از سفر رئیس دومای دولتی روسیه به همراه یک هیأت بزرگ سیاسی و اقتصادی به ایران خبر داد و اضافه کرد: گیلان با سه استان روسیه ارتباطات خوبی دارد و استاندار چلیابینسک نیز در نیمه دوم سال میلادی جاری در رأس هیأتی بلند پایه به گیلان سفر می‌کند.

وی ادامه داد: چلیابینسک یکی از استان‌های صنعتی روسیه بوده و همانند اصفهان و تبریز در ایران است.

سرکنسول روسیه در رشت با تاکید بر آمادگی همه جانبه در راستای توسعه روابط، بیان کرد: ما در خدمت شما هستیم و از هیچ تلاشی برای کمک دریغ نخواهیم کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !