امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۱:۴۹ - سه شنبه ۱۳ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر پارک علم و فناوری رودبار خبر داد؛
توزیع رایگان یک تن مواد ضد عفونی توسط شرکت آرامیس هنر پارسی
        به گزارش گیلنا از رودبار، اینروزها در حالی که برخی با تیز کردن دندان طمع و سودجویی دنبال ماهی گیری از آب گل آلود شرایط بحرانی جامعه هستند عده ای هم که با نیت خیرخواهانه  در تلاش هستند تا گره ای از مشکلات مردم مقابله با ویرورس ناخوانده کرونا بگشایند. مدیر […]

 

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، اینروزها در حالی که برخی با تیز کردن دندان طمع و سودجویی دنبال ماهی گیری از آب گل آلود شرایط بحرانی جامعه هستند عده ای هم که با نیت خیرخواهانه  در تلاش هستند تا گره ای از مشکلات مردم مقابله با ویرورس ناخوانده کرونا بگشایند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناورزی رودبار در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار اظهار کرد: شرکت آرامیس هنر پارسی زیر مجموعه مرکز رشد پارک علم و فناوری رودبار در اقدامی ارزشمند مقادیری محلول ضد عفونی به صورت رایگان توزیع کرد.

مجتبی یوسفی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا و بحران وجود مواد ضدعفونی در بازار افزود؛ در شرایطی که برخی سودجویان در صدد احتکار مواد بهداشتی و ضدعفونی هستند، اقدام مدیریت شرکت آرامیس هنر پارسی در توزیع رایگان یک تن مواد ضد عفونی ستودنی است.

وی، ارزش مالی این مواد ضد عفونی را بالغ بر ۲۰ الی۳۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت؛ این مقدار محلول ضد عفونی با هماهنگ مرکز رشد و شرکت مزبور به صورت رایگان بین بیمارستان های استان گیلان توزیع شد.

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !