امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۴:۴۴ - دوشنبه ۱۲ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف حدود ۷۰۰۰ ماسک و دستکش بهداشتی توسط گشت‌های تعزیراتی گیلان
گیلنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف حدود هفت هزار ماسک و دستکش بهداشتی توسط گشت‌های تعزیراتی از ابتدای طرح پیشگیری در استان خبر داد. به گزارش گیلنا زا رشتف منصور انصاری با اشاره به فعال شدن گشت‌های تغییراتی در جهت پایداری بازار محصولات بهداشتی در گیلان اظهار کرد: از زمان شروع طرح پیشگیری […]

گیلنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف حدود هفت هزار ماسک و دستکش بهداشتی توسط گشت‌های تعزیراتی از ابتدای طرح پیشگیری در استان خبر داد.

کشف حدود 7000 ماسک و دستکش بهداشتی توسط گشت‌های تعزیراتی گیلان

به گزارش گیلنا زا رشتف منصور انصاری با اشاره به فعال شدن گشت‌های تغییراتی در جهت پایداری بازار محصولات بهداشتی در گیلان اظهار کرد: از زمان شروع طرح پیشگیری از کروناویروس با هماهنگی سازمان صمت، اتاق اصناف، اماکن و دانشگاه علوم پزشکی ۷۱ اکیپ گشت سیار در تعزیرات حکومتی گیلان تشکیل‌شده است.

وی با بیان اینکه بازدید از مراکز عرضه، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش در داروخانه‌ها از واحدهایی بوده که مورد بازرسی قرارگرفته، افزود: اکیپ‌های بازرسی از ۷۱ واحد داروخانه گشت‌های نظارت انجام داده و ۱۲ تخلف برای بازرسان محرز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه بیشترین کالاهای مکشوفه دستکش و ماسک از متخلفان بوده، گفت: یک هزار و ۲۰۰ جفت دستکش به همراه پنج هزار و ۶۷۰ عدد ماسک توسط اکیپ‌های نظارتی در سراسر استان گیلان کشف و ضبط‌شده است.

انصاری با اعلام اینکه برای پنج واحد متخلف عرضه ماسک و دستکش در سراسر استان طی هفته گذشته پرونده تخلفاتی تشکیل‌شده، بیان کرد: برای این متخلفان با عنوان عرضه و فروش کالای قاچاق و گران‌فروشی اقلام مرتبط پرونده تشکیل‌شده و با دایر شدن شعبه ویژه رسیدگی به این تخلفات، پرونده‌ها در حال رسیدگی هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !