امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۱۷:۲۴ - شنبه ۲۳ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
صاحبان صنایع و اصناف دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند
گیلنا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: صاحبان صنایع و اصناف دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. به گزارش گیلنا از رشت، دکتر ارسلان سالاری  در جمع خبرنگاران از آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند خبر داد و گفت: در این طرح همچنان بر حفاظت فردی تأکید […]

گیلنا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند، گفت: صاحبان صنایع و اصناف دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

صاحبان صنایع و اصناف دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش گیلنا از رشت، دکتر ارسلان سالاری  در جمع خبرنگاران از آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند خبر داد و گفت: در این طرح همچنان بر حفاظت فردی تأکید شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح از اهمیت دستورالعمل‌های بهداشتی و برنامه‌های در حال اجرا کم نمی‌کند، افزود: در این طرح دستور العمل های آغاز فعالیت اصناف و صنایع تهیه و تدوین و ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: در این طرح ادارات و دستگاه می‌توانند برای ارائه خدمات خود باید از دو سوم نیروها استفاده کنند.

وی با اشاره به تقسیم بندی صنایع و صنف‌های کم خطر بر مبنای میزان انتشار عفونت، تصریح کرد: صنایع و صنوف می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌ها، پروتکل‌ها و راهنماهای بهداشتی که برای هر صنف و صنایع به‌صورت جداگانه تدوین‌شده، فعالیت کنند.

دکتر سالاری با بیان اینکه برای کاهش احتمال انتشار عفونت صنایع و صنوف باید اقدامات لازم اعم از ضدعفونی کردن ساختمان، وسایل و تجهیزات اداری و صنایع و رعایت بهداشت انجام دهند، گفت: وزارت بهداشت بر اجرای فاصله‌گذاری هوشمند در صنایع و صنوف نظارت مستمر دارد.

وی ادامه داد: همه صنایع و اصناف موظف هستند تا در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تدوین‌شده را برای حفظ سلامت خدمات دهنگان و خدمات گیرندگان رعایت کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !