امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۳۴:۱۱ - چهارشنبه ۱۹ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجلیل از خبرنگاران توسط مدیریت شهری رشت
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه روز خبرنگار سال جاری مصادف با روز عاشورا بود و در روز عاشورا رسالت پیام‌رسانی حضرت زینب کبری (س) نیز آغاز شد، گفت: روز شنبه هفته آینده مراسمی به منظور تقدیر از تلاش‌های فعالان حوزه رسانه برگزار می‌کنیم.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، محمد حسین واثق کارگرنیا در پنجاه‌ویکمین جلسه علنی شورا در ساختمان شورای رشت با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: مردم رشت همچون دیگر شهرهای کشور ارادت قلبی خود را به منصه ظهور گذاشتند و علیرغم اینکه در سال جاری نیز همانند چند سال اخیر به واسطه شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی وجود داشت و با تمامی مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، مردم ولایتمدار رشت بالاخص جوانان با حضور پرشور در تکیه‌های عزاداری به سوگواری برای سرور و سالار ابا عبدالله (ع) و یاران باوفای ایشان پرداختند.

وی به همراهی شهرداری رشت با هیئت‌های عزاداری اشاره کرد و گفت: شهرداری در این ایام تلاش کرد که با سیاه‌پوش کردن شهر و همراهی با هیئت‌های عزاداری در این باره سهمی داشته باشد و به نمایندگی از منتخبین مردم رشت در شورای ششم از تلاش‌های تمامی پرسنل شهرداری رشت بالاخص پاکبانان و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان که در کنار عزاداری به عزاداران خدمت‌رسانی نیز کرده‌اند، کمال تشکر دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: روز خبرنگار سال جاری مصادف با روز عاشورا بود و در روز عاشورا رسالت پیام‌رسانی حضرت زینب کبری (س) نیز آغاز شد و به درستی و صلابت به تبیین اهداف والای قیام کربلا پرداختند.

کارگرنیا با اشاره به برگزاری مراسم مشترک با هدف تجلیل از خبرنگاران افزود: روز شنبه هفته آینده مراسمی به منظور تقدیر از تلاش‌های فعالان حوزه رسانه برگزار می‌کنیم.

وی با تاکید به تکریم بازنشستگان گفت: مدیر کانون بازنشستگان شهرداری رشت طی نامه‌ای تاکید داشتند تا از تلاش‌های شورا و سرپرست شهرداری رشت پیرامون پرداخت کسورات بیمه سلامت بازنشستگان شهرداری رشت که همواره برای بازنشستگان شریف شهرداری رشت مشکل آفرین بود، قدردانی کنند.

در این جلسه به پیشنهاد رئیس شورا و با موافقت اعضای شورا، جلسه شورای رشت پس از این در روزهای شنبه برگزار می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !