امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۴۹:۱۹ - پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادداشت؛
فتنه مقدس نماها
    گیلنا– غلامرضا دولتی فعال سیاسی و اجتماعی گیلان در یادداشتی نوشت؛ اخلاق و علم اخلاق اگر به کار اصلاح رفتار نیاید عین گمراهی است و اگر به تقابل با ولی خدا منجر شود جهل مرکب است، خدا رحمت کند امام راحل عظیم الشان را که میفرمود “گاهی علمِ توحید حجاب است و گمراه […]

 

 

گیلنا– غلامرضا دولتی فعال سیاسی و اجتماعی گیلان در یادداشتی نوشت؛ اخلاق و علم اخلاق اگر به کار اصلاح رفتار نیاید عین گمراهی است و اگر به تقابل با ولی خدا منجر شود جهل مرکب است، خدا رحمت کند امام راحل عظیم الشان را که میفرمود “گاهی علمِ توحید حجاب است و گمراه کننده”، برای همه آرزوی عاقبت بخیری کنیم

آیت الله محمود امجد با سابقه ای فراوان از حضور در کلاسهای اخلاق و مواضع عجیب و غریب و متناقض در سیاست است؛

سال هشتاد و هشت و در اوج فتنه خواستار عزل رییس جمهور منتخب مردم توسط رهبری شد! و از سران فتنه حمایت کرد، همان سال به یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا، محل اقامت فرزندش سفر کرد، آن روزها این سفر را اعتراض به حاکمیت و نظام دانست و اعلام کرد تا وقتی ظلم و استبداد در ایران حاکم است! برنمیگردد!!

اما چند ماه بعد به ایران آمد و سفرش، تبلیغ دین عنوان شد.

بعدها گفته بود:

“بدخواهان آیت الله خامنه ای را لعن میکنم”

حالا و در اعتراض به اجرای حکم دادگاه زم، مسئولیت همه خونها! را متوجه رهبری دانسته، به رهبری جسارت کرده و زم، عامل سرویس های بیگانه را شهید دانسته!

نمی دانم می شود مطابق با نظر سابق وی، او را لعن کرد یا نه؟

از لعن او در می‌گذریم.

اما نوسانات عمیق در رفتار او که نشان میدهد نمیتوان و نباید او را بازیگر با ثبات صحنه سیاست دانست و نمیتوان نادیده گرفت.

او نه به میزان مرحوم شریعتمداری که صاحب رساله و مورد حمایت حکومت طاغوت هم بود از رتبه علمی و حوزوی برخوردار است و نه مانند مرحوم منتظری که قائم مقام رهبری بود و صاحب رساله، موقعیت اجتماعی دارد که هردو در تقابل با نظام بازنده قطعی بودند.

به نظر می رسد ایشان مورد سوء استفاده سیاست بازان است.

در عین حال نمیتوان از فتنه احتمالی حقوق بشری علیه ایران چشم پوشی کرد، فتنه ای که یک سر طیفِ آن آمریکا و اروپا هستند و سوی دیگر منافقین رسمی و یاران تروریست عبدالمالک ریگی و ضلع دیگر این فتنه محمد خاتمی و غربگرایان ایران اند، امثال امجد هم مطابق معمول، تطهیر کننده این نجاست اند که بازی شان با جابجایی عنوان جلاد و شهید شروع شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !