امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۵۰:۵۱ - جمعه ۷ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان:
آمار نگران کننده سرطان سینه در گیلان/ راه اندازی مرکز درمانی ضرورت دارد
سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان با اشاره به فراوانی بیماری سرطان سینه در استان گفت: مجوز راه اندازی مرکز درمان سرطان سینه در گیلان اخذ شده و در مرحله تأیید نهایی را طی می کند.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، حمیدرضا مسکنی اولویت جهاد دانشگاهی گیلان را حفاظت از محیط زیست دانست و بیان داشت: مدیریت درست محیط زیست سطح کشاورزی استان را ارتقا می‌دهد لذا در برنامه هفتم خود در حوزه ریزگرد و مدیریت پسماند فعالیت می‌کنیم.

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی گیلان با بیان اینکه پژوهشکده معتمد در کشور به طور کاملاً تخصصی بر روی درمان سرطان سینه کار می‌کند، افزود: گیلان جز استان‌های رتبه دار در این بیماری است لذا برای راه اندازی چنین مجموعه رایزنی‌های انجام شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار خوبی از جهاد دانشگاهی کشور برای راه اندازی مرکز درمانی سرطان سینه در گیلان گرفته‌ایم و مجوزهای لازم نیز برای این کار اخذ شده که در مراحل نهایی تأیید مجوزها هستیم.

وی با اشاره به وجود دو مرکز پرورش گیاهان دارویی در استان گیلان بیان کرد: محققان لیست برداری از گیاهان دارویی را انجام می‌دهند البته این کار کمی زمان بر است و امیدواریم شاهد برنامه‌های خوبی در سال آینده باشیم.

مسکنی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی زنان خانوار با جمعیت هدف ۲۷۰ خانوار گفت: هم اکنون این طرح با جمعیت هدف ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در حال انجام است و ۹۹۰ نفر با این طرح وارد بازار کار شده اند.

سرپرست جهاد دانشگاهی گیلان اهمیت به مقوله فرهنگ را یکی از موضوعات مهم در این سازمان دانست و افزود: شناسایی دانشجویان و آشنا کردن آنها با فرهنگ جهادی و ایرانی اسلامی از وظایف سازمان است.

وی با اشاره به وجود سه هزار دانشجو در جهاد دانشگاهی گیلان بیان کرد: حدود ۱۰۰۰ دانشجو سالانه از جهاد دانشگاهی گیلان دانش آموخته و به همین میزان نیز جذب می‌شوند و تغییرات ساختاری ما نیز به گونه‌ای است که دانشجویان نخبه بتوانند به راحتی وارد جهاد شوند و رشته‌های آینده نیز در همین راستا تعریف می‌شود

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !