امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۳:۴۸ - شنبه ۲۰ فرو ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هشدار علوم پزشکی گیلان به موج جدید کرونا
معاون علوم پزشکی گیلان با تاکید بر دریافت دزهای کامل واکسن کرونا، گفت: عادی انگاری و بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به موج جدید کرونا شود.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، دکتر آبتین حیدرزاده، با اشاره به اینکه تزریق واکسن کووید۱۹ همچنان در بیش از ۴۶۰ مرکز و پایگاه سراسر استان ادامه دارد اظهار کرد: تاکنون بیش از نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال استان، دز سوم واکسن کووید را دریافت کرده اند.

وی افزود: طبق آمار به دست آمده تاکنون به بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار گیلانی دز سوم واکسن کرونا تزریق شده است و همچنان روند تزریق واکسن در دزهای اول، دوم و سوم در سطح استان جریان دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تکمیل واکسیناسیون کرونا در ارتقای ایمنی فردی و عمومی حائز اهمیت است گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون همگانی کووید تاکنون بیش از پنج میلیون و ۲۶۴ هزار دز واکسن کرونا به مردم گیلان تزریق شده و انتظار می رود با همکاری بیشتر مردم روند دریافت واکسن همچنان در سطح استان ادامه داشته باشد.

حیدرزاده با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و اتمام تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران، خاطرنشان کرد:  علاوه بر واکسیناسیون، هم اکنون رعایت شیوه نامه های بهداشتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست ها و پرهیز ار حضور در میهمانی ها به عنوان یک ضرورت باید مدنظر همه سنین از کودکان تا بزرگسالان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: عادی انگاری و بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به موج جدید کرونا شود و در وضعیت کنونی همه خانواده ها باید نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط دانش آموزان و همه اعضای خانواده دقت بیشتری داشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !