امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۳۲:۵۰ - پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تکریم و تقدیر از خانواده شهدا یک وظیفه است
گیلنا – یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه سیمان خزر لوشان برگزار شد. به گزارش گیلنا از رودبار، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری و سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهارکرد: […]

گیلنا – یادواره شهدای کارگری شهرستان رودبار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی در کارخانه سیمان خزر لوشان برگزار شد.
به گزارش گیلنا از رودبار، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگری و سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهارکرد: شهدا با تقدیم جان خود دین شان را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند و حالا وظیفه ماست که راهشان را با قدرت ادامه دهیم.
اسحق جمال امیدی با اشاره به اهداف مهم برپایی محافل شهدا در جمع کارگری و واحد صنعتی و تولیدی، گفت: توسعه و تعمیق فرهنگ شهادت و ایثارگری در عرصه های کار، صنعت و تولید، تبیین، فرهنگ سازی، زنده نگه داشتن و ماندگار کردن نقش شهدای کارگری در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف عمده برگزاری این یادواره بوده است.
به گفته وی، نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان جنگ تحمیلی و مدافع حرم تا ابد در تاریخ جاودانه است و به برکت همین خون های پاک امنیت در کشور حکم فرماست.
مدیرعامل سیمان خزر با تصریح بر اینکه امروز دشمنان جبهه های متعددی را علیه ملت ایران گشوده اند، گفت: دشمنان جنگ معیشت و اقتصاد را علیه ما به راه انداخته اند که در این راستا رشادت و استقامت ملت ایران نخواهد گذاشت آنان به اهداف شوم خود دست یابند.
مدیر عامل شرکت سیمان خزر با بیان اینکه قشر کارگر از ابتدای پیروزی انقلاب در خط مقدم قرار داشتند، تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصاد مقاومتی و جنگ اقتصادی هستند.
جمال امیدی با اشاره به اینکه استمرار انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه است تصریح کرد: اقتدار امروز نظام را باید مدیون شهدا بود و همه ملت ایران باید قدردان انقلاب اسلامی، شهدا و ایثارگران باشند و تکریم و تقدیر از خانواده شهدا یک وظیفه است.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان مدیران و کارکنان این شرکت برگزار شد، پس از برنامه های متنوع با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خانواده شهید کارگری و ایثار گران وجانبازان تجلیل شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !