امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۳:۱۸:۰۱ - پنج شنبه ۲۲ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره قرآنی اوقاف گیلان:
برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم گیلان در ۵ منطقه
گیلنا – رئیس اداره قرانی اوقاف گیلان با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم گیلان در ۵ منطقه برگزار می شود، گفت: زمان برگزاری این مسابقات ۱۰ تا ۱۷ تیر ماه است. به گزارش گیلنا از رشت محمد مهدی قربانیان  با اشاره به اعلام زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان گیلان، اظهار […]

گیلنا – رئیس اداره قرانی اوقاف گیلان با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم گیلان در ۵ منطقه برگزار می شود، گفت: زمان برگزاری این مسابقات ۱۰ تا ۱۷ تیر ماه است.

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم گیلان در ۵ منطقه برگزار می شود

به گزارش گیلنا از رشت محمد مهدی قربانیان  با اشاره به اعلام زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان گیلان، اظهار کرد: این مسابقات ۱۰ تا ۱۷ تیرماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: در همین راستا پنج منطقه برای برگزاری این مسابقات پیش بینی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به اینکه شهرهای رشت، آستانه اشرفیه، لاهیجان، تالش و فومن را پنج منطقه تعیین شده حوزه امتحانی عنوان کرد و گفت: مسابقات منطقه یک شامل شهرهای رشت و خشکبیجار، کوچصفهان، لشت نشا، خمام و سنگر از ۱۷ لغایت ۱۹ تیر برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مسابقات منطقه دو شامل شهرهای انزلی، آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر ۱۱ تیر ماه در آستانه اشرفیه برگزاری می‌شود، مسابقات منطقه سه شامل شهرهای لاهیجان، سیاهکل، لنگرود، رودسر و املش نیز ۱۴ تیر ماه در لاهیجان برگزار خواهد شد.

قربانیان با اشاره به اینکه منطقه چهار شرکت کنندگان شهرهای آستارا، تالش، ماسال و رضوانشهر ۱۰ تیر ماه در شهر تالش به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: منطقه پنج نیز فعالان قرآنی شهرهای شفت، صومعه سرا، فومن و رودبار به میزبانی فومن در ۱۵ تیر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان (بالای ۱۸ سال) برای خواهران و برادران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: رشته‌های مسابقات شامل حفظ پنج جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ ۱۵ جز، حفظ ۲۰ جز، حفظ کل، ترتیل، قرائت، دعاخوانی، اذان، تواشیح و همخوانی قرآن، تفسیر است.

قربانیان ادامه داد: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام در سایت www.my.oghaf.ir تمهیداتی اندیشیده شده که از علاقه مندان به شرکت در مسابقات قرآن در ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها به صورت حضوری ثبت نام انجام گیرد.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !