امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۵۶:۰۵ - شنبه ۱۶ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیت الله فلاحتی تأکید کرد:
تعیین اولویت ها در تحقق شعار «جهش تولید» ضروری است
گیلنا -نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم تعیین اولویت در تحقق شعار «جهش تولید»، گفت: کمیته ای در این زمینه باید در گیلان تشکیل شود. به گزارش  گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار استاندار گیلان در دفتر خود با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کنترل ویروس کرونا […]

گیلنا -نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم تعیین اولویت در تحقق شعار «جهش تولید»، گفت: کمیته ای در این زمینه باید در گیلان تشکیل شود.

تعیین اولویت ها در تحقق شعار «جهش تولید» ضروری است

به گزارش  گیلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در دیدار استاندار گیلان در دفتر خود با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کنترل ویروس کرونا در این استان، ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران، تأکید کرد: باید دستاوردهای به دست آمده در این مدت بیش از آسیب‌های برای جامعه بیان شود.

وی در ادامه به حضور جوانان، گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم نهاد در مقابله با ویروس کرونا نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته گیلان در جایگاه نخست مبارزه با ویروس کرونا در کشور قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان ضمن ستودنی خواندن همکاری و مشارکت مردم با مسئولان برای شکست هر چه سریع‌تر این ویروس منحوس نیز اشاره و اظهار کرد: جوانان با روحیه جهادی خود درس بزرگی به ما دادند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبری معظم به عنوان سال «جهش تولید» و با تأکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای تحقق این شعار، گفت: با توجه به شرایط موجود قطعاً برای محصولات زراعی تقاضا بسیار خواهد بود.

امام جمعه رشت بر ضرورت تعیین اولویت‌ها در این زمینه تأکید و تصریح کرد: یکی از راهکارهای ایجاد جهش در حوزه تولید کاهش میزان واردات است که زمینه تقویت تولید محصولات داخلی را فراهم می‌کند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: امیدوارم از ابتدای سال برنامه ریزی ها در راستای جهش تولید در استان انجام شده و کمیته‌ای در همین راستا تشکیل شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !