امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۵۹:۵۸ - پنج شنبه ۱۰ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان:
تفرقه افکنی برای کشور و انقلاب اسلامی سم است
گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز تفرقه افکنی برای کشور و انقلاب اسلامی سم است، گفت: هر کس در هر مسئولیتی باید برای تقویت وحدت تلاش کند. به گزارش  گیلنا از آستارا سردار محمد عبدالله پور  در آئین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در مصلی آستارا با بیان اینکه تفرقه […]

گیلنا- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه امروز تفرقه افکنی برای کشور و انقلاب اسلامی سم است، گفت: هر کس در هر مسئولیتی باید برای تقویت وحدت تلاش کند.

امروز تفرقه افکنی برای کشور و انقلاب اسلامی سم است

به گزارش  گیلنا از آستارا سردار محمد عبدالله پور  در آئین وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در مصلی آستارا با بیان اینکه تفرقه برای جامعه اسلامی سم است، از تفرقه و اختلافات داخلی به عنوان بزرگترین سم جامعه اسلامی نام برد و گفت: این سم بر پیکر کشور و انقلاب ضربه میزند.

وی با بیان اینکه عمل به وصیت نامه‌های شهدا موجب اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود، اظهار کرد: عمل به پیام و وصیت نامه‌های شهدا موجب قوام و اقتدار و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و عمل واقعی به وصایای شهدای گرانقدر که پایداری نظام مقدس اسلامی مرهون خون‌های پاک آنان است، کشور را از هرگونه گزند دسیسه و نقشه‌های دشمن محفوظ نگه می‌دارد.

عبدالله پور با تاکید بر اینکه خون شهیدان همیشه پیروز است، افزود: ملتی که روحیه شهادت طلبی دارد از هیچ تهدید و تهاجمی از سوی دشمن نمی ترسد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان، گفت: چنین ملت مقاوم و شهید پروری هیچ گاه تسلیم دشمن نشده و زیر بار زور نمی‌روند.

وی با اشاره به تهدیدها و توطئه‌های آمریکا، اظهار کرد: امروز نیز با وجود همه تحریم‌های ظالمانه دشمن در علیه ایران اسلامی اما با وحدت کلمه، پیروی از رهبر معظم انقلاب و داشتن روحیه جهادی در بین مردم مدیران و مردم می‌توان این تهدیدها را خنثی کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار رفع مشکلات اقتصادی مردم و همچنین بیکاری جوانان شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !