امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۱۰:۰۱ - چهارشنبه ۲۸ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افزایش ۴۰ درصدی مصرف آب در گیلان
گیلنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به دلایل کاهش فشار آب در استان گیلان گفت: آب تصفیه‌شده در استان را دارای حد مشخص است و در بعضی از ساعت روز به دلیل افزایش مصرف با افت فشار و‌ قطعی آب مواجه می‌شویم. به گزارش گیلنا از رشت، سید محسن حسینی با […]

گیلنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به دلایل کاهش فشار آب در استان گیلان گفت: آب تصفیه‌شده در استان را دارای حد مشخص است و در بعضی از ساعت روز به دلیل افزایش مصرف با افت فشار و‌ قطعی آب مواجه می‌شویم.

مصرف آب در گیلان 40 درصد افزایش یافت

به گزارش گیلنا از رشت، سید محسن حسینی با اشاره به میزان آب مصرفی در استان گیلان اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا در استان و‌ به دلیل رعایت بهداشت فردی و شست و‌ شوی دستان میزان مصرف آب در استان با افزایش ۲۵ درصدی مواجه شدیم.

وی با تأکید بر ورود منابع آبی جدید برای جبران افزایش مصرف در استان گیلان گفت: با نزدیک شدن به ایام پایان سال و با شیوع کرونا در استان در روزهای گذشته میزان آب مصرفی در استان و در بعضی مواقع به بیش از ۴۰ درصد رسیده و باعث فشار به شبکه‌های توزیع‌شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اذعان به اینکه میزان آب تصفیه‌شده در استان دارای یک حد مشخص است، تصریح کرد: در روز و در ساعات پیک مصرف میزان از آب ذخیره‌شده در استان را وارد شبکه توزیع می‌کنیم تا میزان قطعی و افت فشار آب در استان به حداقل برسد.

حسینی یکی از دلایل افت فشار آب در بعضی از ساعت روز را کم شدن آب در مخزن تصفیه‌خانه استان دانست و بیان کرد: در بعضی از ساعات روز به‌مانند بعدازظهر میزان آب مصرفی در استان افزایش پیدا می‌کند و به علت کاهش آب مخزن در بعضی از مناطق استان با کاهش فشار و یا قطعی آب مواجه می‌شویم.

وی با درخواست از مردم در خصوص صرفه‌جویی مصرف آب گفت: از مردم تقاضا دارم در مصرف آب صرفه‌جویی کرده و خانه‌تکانی خود را به‌روزهای بعد موکول کنند در غیر این شرایط با مشکل مواجه می‌شویم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !