امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۰۱:۲۳ - جمعه ۲۵ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولان بابت کوتاهی در مدیریت بحران از مردم عذرخواهی کنند
گیلنا امام‌جمعه رشت با اشاره به مشکلات به وجود آمده در گیلان بر اثر بارش برف، گفت: مسئولان باید بابت کوتاهی در مدیریت بحران از مردم عذرخواهی کنند. به گزارش  گیلنا از رشت،  آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به حضور پرشور مردم […]

گیلنا امام‌جمعه رشت با اشاره به مشکلات به وجود آمده در گیلان بر اثر بارش برف، گفت: مسئولان باید بابت کوتاهی در مدیریت بحران از مردم عذرخواهی کنند.مسئولان بابت کوتاهی در مدیریت بحران از مردم عذرخواهی کنند

به گزارش  گیلنا از رشت،  آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به حضور پرشور مردم گیلان با توجه به برودت هوا در گیلان در روز ۲۲ بهمن، اظهار کرد: سایت رهبری معظم انقلاب، شبکه‌های المیادین و المنار این حضور پرشکوه مردم را به‌صورت جهانی منعکس کردند.

امام‌جمعه رشت با اشاره میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و در مقابل جفای بزرگ دنیای غرب به زنان در قالب جاهلیت مدرن که زن را به عنوان کالایی برای مدرنیته می‌داند، گفت: جامعه غربی با وجود سو استفاده از زنان جامعه اسلامی که در سایه آرمان‌های فاطمه (س) زندگی می‌کند را متهم به دوری از تمدن و حقوق انسان کرده است.

وی در ادامه به بحران و مشکلات ناشی از بارش برف در استان گیلان اشاره کرد و افزود: از همه مردم گیلان در دورترین روستاها و شهرها به واسطه کم کاری مسئولان عذر خواهی می‌کنم، مسئولان نیز باید بابت این موضوع از مردم عذرخواهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مسئولان کم‌کاری کرده و می‌توانستند کاری کنند که آسیب به این مرحله نرسد، تصریح کرد: جای تأسف است که از دیگر استان‌ها برای حل مشکلات به گیلان بیایند.

وی با بیان اینکه گیلان در بحث بهداشت و محیط زیست در رتبه پایینی قرار دارد، افزود: بعضی از مراکز پزشکی و بیمارستانی استان فرسوده است و هیچ‌کس به فکر نیست، از طرفی سکوت مسئولان در برابر دو رودخانه که آسیب‌های زیست‌محیطی به وجود آورده غیرقابل‌تحمل است.

امام جمعه رشت با انتقاد از طرح بایوجیمی و تخصیص بودجه هنگفت و بی‌نتیجه برای آن، ادامه داد: در بسیاری از موارد اعتبارات لازم تخصیص داده نشده و در مقابل برای برخی امور اعتبارات هنگفت اختصاص داده می‌شود اما نتایج درستی صورت نمی‌دهند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بنده در برف سال ۸۳ جز در راه ماندگان بودم و سختی‌ها آن را درک می‌کنم، افزود: چرا دولت تازه باید ۵۰ میلیارد اعتبار برای رفع مشکل برق و زیرساخت‌ها آن هم در صورت تحقق اختصاص دهد.

وی با اشاره به ضعف عملکرد ستاد بحران استان گیلان، بیان کرد: همه سهل‌انگاری کردند، ستاد بحران چه کرد؟ آقایان قبل بارش برف باید بیش از ۱۰۰ تن نمک آماده می‌کردند، چرا نباید برخی روستاها نباید از تجهیزات اولیه برخوردار باشند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: در اعتراض برخی از مردم در روز ۲۲ بهمن گفتم که آن‌ها حق دارند مسئولان را ببینند. در کوهرنگ اصفهان که گاهی اوقات برف ۷ متر می‌رسد آیا چنین مشکلاتی پیش‌آمده است؟ یا برای برداشتن یک سیم روی درخت می‌گویند باید نامه‌نگاری کرد در شرایط بحرانی چنین مطلبی پذیرفته نیست.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه بیان کرد: نماینده که زیادی ریخت و پاش می‌کند، ارزش رفتن به مجلس را ندارد، یکی از کارهایی که بعد از ۴۰ سال انجام شد، خرید رأی جرم است ولی امروز میتینگ تشکیل داده و شام می‌دهند این افراد به درد مجلس نمی‌خورد.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه مردم در انتخابات کسی را منتخب خود قرار دهند که به عزل و نصب مدیران نپردازند، افزود: از دستگاه قضا می‌خواهیم که موارد را پیگیری کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !