امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۵:۱۱ - یکشنبه ۱۱ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پایش ۳۰۰۰ هزار خودرو در مبادی ورودی گیلان
گیلنا – مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار خودرو در مبادی ورودی توسط نیروهای امداد و نجات پایش و سرنشینان تب سنجی شدند. به گزارش گیلنا از رشت، مهدی ولی پور  با اشاره به اجرای طرح پایش خودروها به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مبادی […]

گیلنا – مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار خودرو در مبادی ورودی توسط نیروهای امداد و نجات پایش و سرنشینان تب سنجی شدند.

۳۰۰۰ هزار خودرو در مبادی ورودی گیلان پایش شدند

به گزارش گیلنا از رشت، مهدی ولی پور  با اشاره به اجرای طرح پایش خودروها به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در مبادی ورودی استان گیلان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۳ هزار خودرو در مبادی ورودی گیلان را پایش و عملیات تب سنجی از سرنشینان را انجام دادند.

وی در ادامه به ضدعفونی و گندزدایی روستاها و اماکن پرخطر روستایی تیز اشاره کرد و افزود: گندزدایی، ضد عفونی کردن سوپر مارکت ها، مساجد، مدارس، خانه بهداشت، نانوایی‌ها در سطح روستاها به مشارکت جوانان و داوطلبان خانه‌های هلال انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: طرح پایش مسافران و تب سنجی در فرودگاه سردار جنگل رشت توسط نجات گران جمعیت هلال احمر با همکاری و همراهی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس) نیز انجام شده شد.

ولی پور با اشاره به آماده باش ۱۶ شعبه و ۲۵ پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای ارائه خدمات و امداد رسانی و ارائه آموزش‌های لازم، تصریح کرد: آموزش‌هایی نیز از طریق فضای مجازی به داوطلبان و امدادگران و جوانان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه داروخانه جمعیت هلال احمر نیز در این روزها در زمینه توزیع داروهای تخصصی، دارویی و بهداشتی خدمات ارائه می‌دهد، بیان کرد: سامانه ۱۱۲ نیز آموزش‌های لازم در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا را به مردم ارائه می‌دهد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !