امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۳۴:۳۸ - جمعه ۱۱ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری یک خبرنگارنما در انزلی!
  گیلنا – این خبرنگارنما چهره ای شناخته  شده و البته بدنام برای بسیاری از  فعالین سیاسی و اجتماعی استان گیلان بوده و طی سالهای اخیر و به خصوص در ایام  انتخابات با راه اندازی سایت های زنجیره ای به باج گیری و کلاه برداری از کاندیداهای انتخابات مجلس مشغول بوده است. به گزارش گیلنا […]

 

گیلنا – این خبرنگارنما چهره ای شناخته  شده و البته بدنام برای بسیاری از  فعالین سیاسی و اجتماعی استان گیلان بوده و طی سالهای اخیر و به خصوص در ایام  انتخابات با راه اندازی سایت های زنجیره ای به باج گیری و کلاه برداری از کاندیداهای انتخابات مجلس مشغول بوده است.

به گزارش گیلنا از انزلی، شنیده ها از انزلی حکایت از دستگیری یک خبرنگارنما در این شهرستان دارد.

گفته می شود این فرد همواره در ایام انتخابات طی دیدار با برخی از کاندیداها از آنان درخواست های نامشروع داشته و در صورت عدم موافقت کاندیداها با درخواست های وی، شروع به تخریب آنان در فضای مجازی از طریق نشر مطالب کذب می نموده است. این خبرنگارنما چهره ای شناخته  شده و البته بدنام برای بسیاری از  فعالین سیاسی و اجتماعی استان گیلان بوده و طی سالهای اخیر و به خصوص در ایام  انتخابات با راه اندازی سایت های زنجیره ای به باج گیری و کلاه برداری از کاندیداهای انتخابات مجلس مشغول بوده است.

گفتنی است این فرد پرونده هایی با اتهام اغفال و اخاذی از بانوان جوان داشته که در روالی جداگانه مشغول به رسیدگی و بررسی  است.

طی روزهای گذشته هم این خبرنگارنما با انشار مطالبی در  فضای مجازی و در بستر شبکه اجتماعی واتساپ مدعی شده بود که یکی از کاندیداهای اصولگرای  شهرستان رشت جلسه ای را با وی داشته  در آن جلسه به نوعی سر تسلیم در برابر این خبرنگارنما فرود آورده است./ خزر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !