امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۲:۴۴ - یکشنبه ۵ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توضیح رئیس دامپزشکی رودبار در خصوص مرگ های مشکوک در خورگام
    گیلنا – رئیس دامپزشکی رودبار نسبت به خبر مرگ مشکوک دام در منطقه خورگام این شهرستان واکنش نشان داد. دکتر هومن مهدویان در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار اظهار کرد: به محض با خبر شدن از تلف شدن دام در خورگام رودبار موضوع در دست پیگیری و رصد این اداره قرار گرفت […]

 

 

گیلنا – رئیس دامپزشکی رودبار نسبت به خبر مرگ مشکوک دام در منطقه خورگام این شهرستان واکنش نشان داد.

دکتر هومن مهدویان در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار اظهار کرد: به محض با خبر شدن از تلف شدن دام در خورگام رودبار موضوع در دست پیگیری و رصد این اداره قرار گرفت و چندین مورد بازدیدهای میدانی به اتفاق کارشناسان متخصص در منطقه خورگام صورت گرفت و نتایج خوبی از این بازدیدها حاصل شد.

به گفته وی، دامهایی که به دلیل آبستنی واکسینه نشدند به بیماری تب برفکی مبتلا وگوساله هایشان هم چون زیر ۳ ماه هستند امکان واکسیناسیون نیست تلف شده اند همینطور برای گوسفندان نیز همین موضوع صدق می کند.

رئیس دامپزشکی رودبار با بیان اینکه برای دامهای بالغ درمان دارویی تجویز شده گفت: برای بره وگوساله های کوچک اجتناب از تغذیه با شیر دام بیمار و استفاده از شیر دام سالم، قرنطینه نمودن دام بیمار وجدا کردن از دامهای سالم توصیه می شود.

گیلنا – خورگام یکی از بخش های مهم در زمینه دامپروری در شهرستان رودبار و استان گیلان به شمار می رود و درآمد و منابع معیشتی و مالی اهالی این سامان عمدتاً به شاورزی و دامداری است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !