امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۵۶:۰۶ - چهارشنبه ۲۸ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کاهش چشمگیر آسیب دیدگان چهارشنبه‌سوری در گیلان
گیلنا- مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از کاهش ۴۵۶ درصدی آسیب دیدگان چهارشنبه‌سوری در گیلان نسبت به سال گذشته خبر داد. به گزارش گیلنا از رشت، پیمان اسدی از کاهش ۴۵۶ درصدی وقوع سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال در گیلان نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: طی تاریخ ۲۷ […]

گیلنا- مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از کاهش ۴۵۶ درصدی آسیب دیدگان چهارشنبه‌سوری در گیلان نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش چشمگیر آسیب دیدگان چهارشنبه‌سوری در گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، پیمان اسدی از کاهش ۴۵۶ درصدی وقوع سوانح و حوادث چهارشنبه آخر سال در گیلان نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: طی تاریخ ۲۷ تا ۲۸ اسفند امسال تنها ۲۵ آسیب و سانحه در گیلان مرتبط به چهارشنبه‌سوری به ثبت رسیده است درحالی‌که در مدت مشابه سال گذشته ۱۳۶ مورد آسیب‌دیدگی به ثبت رسیده بود.

وی با بیان اینکه از آسیب دیدگان ۲۱ تن مرد و ۴ تن زن بوده‌اند، افزود: ۱۹ نفر از آسیب دیدگان در محل وقوع حادثه درمان و ۶ نفر به مراکز بیمارستانی اعزام شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نواحی آسیب‌دیدگی افراد در چهارشنبه آخر امسال، گفت: از بین مجموع آسیب‌دیدگی‌ها ۱۵ مورد به دست، سه مورد به پا، سه مورد به گردن، دو مورد به سر و دو مورد نیز به چشم بوده است.

اسدی با بیان اینکه عامل ۲۰ مورد از آسیب‌دیدگی‌ها ترقه بوده، افزود: عامل آسیب‌دیدگی سه نفر بر اثر فشفشه و دو نفر نیز بر اثر نارنجک ثبت‌شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !