امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۴۵:۲۸ - دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دوام و قوام انقلاب اسلامی از مسیر شهدا می گذرد
 مدیرعامل سیمان خزر با اشاره به نقش فرهنگ شهدا در قوام بخشی انقلاب اسلامی، گفت: دوام و قوام انقلاب اسلامی از مسیر شهدا می گذرد

به گزارش گیلنا، اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در  مراسم تکریم و تجلیل از خانواده شهدای کارگری، تولید و ایثارگران خزر ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و تولید بر لزوم وحدت، همدلی و تقویت روحیه ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: پشتوانه و پشتیبان دوام عزت انقلاب اسلامی، خون مطهر شهدا و صبر و از خودگذشتگی خانواده های معزز شاهد و ایثارگران است.

وی با اشاره به فرموده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که شرط شهید شدن، شهید بودن است،، افزود: عشق به خدا، اخلاص، شجاعت، ولایت پذیری، ایثار و از خود گذشتگی، ثابت قدم بودن، حیا، نظم و انضباط از ویژگی های شهدا بوده است.

 

مدیرعامل سیمان خزر با بیان اینکه ادبیات مشترک شهدا اشک و توسل بوده است، گفت: معرفت، معنویت و پیراستگی از انگیزه‌های دنیوی ایشان موجبات تربیت نسل جدید جوانان انقلابی را فراهم کرده است و از طرفی دوام و قوام انقلاب اسلامی از مسیر شهدا می گذرد.

 

جمال امیدی با بیان اینکه شرکت در خرداد و تیرماه سال جاری رکورد های تولید و تحویل ماهیانه را از بدو تأسیس تا کنون ثبت شده است، گفت: عشق به خدمت صادقانه در بین کارکنان این واحد تولیدی، محصولات شرکت سیمان خزر را در بازارهای مصرف متمایز کرده و نتیجه تلاش های همه همکاران اخذ تندیس زرین کیفیت کشوری و انتخاب بعنوان واحد نمونه کشوری بوده است .

وی با بیان اینکه پایگاه بسیج کارگری کارخانه سیمان خزر بعنوان پایگاه نمونه در سطح کشور منتخب شده است، از زحمات خالصانه فرمانده پر تلاش و خدوم پایگاه جناب آقای محمد خانی تقدیر و قدردانی کرد.

طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در این مراسم اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده محترم  شهدا و ایثار گران  موجب تحکیم ولایت پذیری و اعتلای و اهتزاز پرچم شکوهمند ایران اسلامی می شود.

وی ادامه داد: تلاش و همت  مدیریت و کارکنان سیمان خزر موجوب کسب موفقیت ها و جایگاه بالایی در سطح استان و کشور گردیده است.

سرهنگ اسکندری فرمانده بسیج کارگری استان گیلان در آیین تجلیل و تکریم از مقام شامخ کارگر و شهدای کارگری سیمان خزر با  بیان اینکه کارگران با مسئولیت‌پذیری خود در سنگر خط مقدم اقتصاد مقاومتی است، گفت: کسب چنین مرتبه‌ای نشان از مسیولیت‌پذیری همه اعضای این مجموعه است.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودبار نیز سخنانی در خصوص ارزش کار،  کارگر و اهمیت کار فی سبیل الله و مسائل اقتصادی کشور ایراد کردند.

گفتنی است در این مراسم از خانواده شهدای کارگری، شهدای صنعت و ایثارگران در شرکت سیمان خزر با اهداء لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !