امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۵۸:۱۶ - چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان ۷۲ سازمان مردم‌نهاد فعال دارد
گیلنا – معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از فعالیت ۷۲ سازمان‌ فعال مردم‌نهاد در استان گیلان خبر داد. به گزارش گیلنا، هاشم اسماعیلی در جمع سازمان های مردم نهاد در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد استان گیلان به ۹۹ سازمان مردم‌نهاد افزایش […]


گیلنا – معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از فعالیت ۷۲ سازمان‌ فعال مردم‌نهاد در استان گیلان خبر داد.

گیلان 72 سازمان مردم‌نهاد فعال دارد / کاهش 5 درصدی طلاق در آستارا

به گزارش گیلنا، هاشم اسماعیلی در جمع سازمان های مردم نهاد در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان اظهار کرد: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد استان گیلان به ۹۹ سازمان مردم‌نهاد افزایش پیداکرده که از این تعداد، ۷۲ سمن فعال است.

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه شهرستان آستارا به لحاظ سازمان‌های مردم‌نهاد پس از رشت در جایگاه دوم قرار دارد، گفت: گرایش جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال به فعالیت در سازمان‌های مردم نهاد استان افزایش پیدا کرده است.

وی تعداد مراکز تخصصی ازدواج استان گیلان را ۱۰ مرکز و سهم شهرستان آستارا را یک مرکز دانست و افزود: سال گذشته ۳۰ مورد کارگاه پس از ازدواج به صورت رایگان در این شهرستان برگزار شده که به واسطه این کارگاه‌ها نرخ طلاق در سطح شهرستان آستارا حدود پنج درصد کاهش پیدا کرده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره آیین‌های سنتی آستارا-آستارا بیان کرد: درخصوص برگزاری جشنواره فوق، هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مردم‌نهاد آستارای ایران و جمهوری آذربایجان صورت‌گرفته و زیرساخت‌های آن فراهم است.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه توان و ظرفیت اعضای سمن پویندگان آرمان‌شهر فردا بسیار کیفی و تأثیرگذار است، تصریح کرد: جشنواره شهرستانی شب یلدا و جشنواره استانی مطبوعات از جمله برنامه‌هایی هستند که سازمان پویندگان آرمان‌شهر فردا با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل در دست اجرا دارد.

این مقام‌مسئول با بیان اینکه دولت از سازمان‌های مردم‌نهاد فعال حمایت می‌کند، گفت: سازمان‌های مردم نهاد حقوق شهروندی، پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی، حمایت از طرح‌های گردشگری و برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی اجتماعی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !