امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۱۸:۰۴ - یکشنبه ۶ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهره برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب زندان لاکان رشت با حضور استاندار
 تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت یکی از منشاء‌های اصلی آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، اسدالله عباسی در حاشیه افتتاح تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان از اولویت‌های مسؤولان این استان بوده و به صورت جهادی و میدانی مورد پیگیری قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت رفع آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب، افزود: بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت که در بازه زمانی چهارماهه اجرا شد، در راستای احیای این دو رودخانه است.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه تصفیه فاضلاب زندان لاکان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اجرا شده است، گفت: گابیون‌بندی حاشیه ۲ رودخانه گوهررود و زرجوب، ایجاد فضای سبز و نیز کاشت محصولات باغی، بخشی از اقدامات در دست اجرا برای مدیریت بستر ۲ رودخانه و نیز اشتغالزایی زندانیان است.

استاندار گیلان ظرفیت تصفیه‌خانه فاضلاب زندان لاکان رشت را ۶۰۰ متر مکعب در روز دانست و تصریح کرد: اجرای این پروژه به منظور تصفیه خروجی فاضلاب زندان لاکان بوده و می‌تواند بخشی از مشکلات زیست محیطی رشت را حل کند.

عباسی با اشاره به اجرای پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان بیان کرد: پروژه احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در بیمارستان‌های رشت با حداکثر ظرفیت ممکن نیز در حال اجراست و به زودی به بهره برداری می‌رسند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !