امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۴۳:۳۷ - جمعه ۲۵ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یخ در بهشت خمام برندسازی می شود/ داشتن مسئولیت اجتماعی از شاخصه های خبرنگارِ تراز انقلاب اسلامی است
  گیلنا – شهردار خمام گفت: یخ در بهشت خمام یکی از برندهای مطرح گیلان است که مخاطبان خاصی دارد و مدیریت شهری خمام در صدد برندسازی آن است.     به گزارش گیلنا مصطفی فکور در نشست خبری در جمع اصحاب و خبرنگاران استان گیلان، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطر […]

 

گیلنا – شهردار خمام گفت: یخ در بهشت خمام یکی از برندهای مطرح گیلان است که مخاطبان خاصی دارد و مدیریت شهری خمام در صدد برندسازی آن است.

 

 

به گزارش گیلنا مصطفی فکور در نشست خبری در جمع اصحاب و خبرنگاران استان گیلان، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطر خبرنگار شهید محمود صارمی اظهار کرد: ابزار رسانه و خبرنگار امروز مهم ترین، تاثیرگذارترین و حساس ترین قشر جامعه به شمار می روند.
وی با تاکید بر رسالتمندی و امانتداری خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران نقش اساسی در مقابله با جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه ای دشمن ایفا می کنند.
شهردار خمام با بیان اینکه خبرنگاران باید احساس مسئولیت اجتماعی داشته باشند، گفت: داشتن مسئولیت اجتماعی از شاخصه های خبرنگارِ تراز انقلاب اسلامی است.
فکور با بیان اینکه سینه خبرنگاران مخزن اسرار و دردهای مردم است اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه مامن و جایگاه مطمئن و اثربخشی برای انتقال مشکلات، مسائل و مطالبات مردم به مسئولین است.
وی با تاکید بر حس مسئولیت پذیری خبرنگار افزود: خبرنگار بعنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین، نقش مهمی در برقراری ارتباط این دو قشر دارد و هم مردم و هم مسئولین از وی انتظار دارند.
شهردار خمام در ادامه نشست خبری به معرفی این شهر پرداخت و بیان کرد: خمام بواسطه قرارگیری در بین دو شهر رشت و انزلی بعنوان یکی از شهرهای استراتژیک و اثرگذار به شمار می رود.
فکور با اشاره به قدرت مهاجرپذیری و افزایش جمعیت خمام گقت: خمام با توجه به پتانسیل و توانمندی هایی که دارد جمعیتش روز به روز افزایش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه خمام یازدهمین شهر پرجمعیت گیلان است افزود: جمعیت خمام رشد قابل توجهی داشته و این شاخصه در دیگر شهرهای گیلان نمود ندارد و می تواند نقطه قوت این شهر باشد.
شهردار خمام با اشاره به توانمندی های گردشگری این شهر گفت: پتانسیل ها و توانمندی های گردشگری خمام، این شهر به یکی از قطب های گردشگری گیلان تبدیل کرده است.
فکور با بیان اینکه خمام میزبان گردشگران خارجی و داخلی است اضافه کرد: یخ در بهشت خمام یکی از برندهای مطرح گیلان است که مخاطبان خاصی دارد و مدیریت شهری خمام در صدد برندسازی آن است.
وی با اشاره به ظرفیت بالای صنایع دستی در خمام افزود: یک روز را در هفته برای برپایی بازار عرضه محصولات صنایع دستی خمام اختصاص دادیم.
شهردار خمام در ادامه نشست با اشاره به عملکرد این شهرداری در سال گذشته بیان کرد: آسفالت قریب به ۲۲ هزار متر با اعتبار یک میلیارد تومان، جدول گذاری قریب ۱۶ هزار متر در سطح شهر، موازییک کاری سطح شهر به مساحت شش هزار متر مربع، تقویت فضای سبز و … بخشی از اقدامات مدیریت شهری خمام در سال گذشته بوده است.
فکور با اشاره به اقدامات دیگر مدیریت شهری خمام اضافه کرد: تقویت نورپردازی، آذین بندی، زیباسازی شهر و همچنین بکارگیری از بخش خصوصی در بخش های مختلف از دیگر اقدامات شهرداری خمام است.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری خمام نگاه و رویکرد فرهنگی دارد افزود: برگزاری چندین برنامه فرهنگی، ارتباط تنگاتنگ با کانون های فرهنگی و هنری، برگزاری دوره آموزش خبرنگاری و عکاسی با همکاری بسیج رسانه از جمله فعالیت های شهرداری خمام در حوزه فرهنگی بوده است.
شهردار خمام با بیان اینکه شهرداری در همه حوزه ها وظیفه مند است گفت: شهرداری نسبت به همه حوزه ها مسئولیت داشته و در راستای رضایتمندی عمومی تلاش می کند.
فکور با اشاره به قدرشناسی مردم و شهروندان بیان کرد: مردم خمام مردمانی قدرشناس، کم توقع و زحمت کشی هستند و هر چه قدر برای این مردم عزیزان تلاش کنیم کم است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !