امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۴۶:۰۱ - یکشنبه ۲۰ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دروغی به وسعت خیابان سرچشمه در رشت
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت گفت: طی بازدیدی که بهمراه شهردار منطقه از خیابان سرچشمه انجام دادم، متوجه شدیم که هیچ ریزشی در قسمت جدید الاحداث آن اتفاق نیافتاده است.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، سید شمس شفیعی در واکنش به حواشی مطرح شده توسط یکی از اعضای شورا و برخی از پیج‌های اینستاگرامی پیرامون ریزش قسمت جدید الاحداث خیابان سرچشمه رشت افزود: در دو روز گذشته بعضی از پیج‌های اینستا گرامی خبری مبنی بر ریزش خیابان جدیدالتاسیس سرچشمه به استناد استوری یک عضو شورا که معتقد بود بر اثر بارندگی این ریزش اتفاق افتاده است منتشر کردند.

وی با بیان اینکه درهمین راستا بنده در روزجمعه بهمراه شهردار منطقه از خیابان مذکور بازدید کردیم افزود: نه تنها اصلا ریزشی در کار نبود بلکه دستگاهای سنگین همچون بیل مکانیکی و لودر در حال انجام عملیات خاکبرداری بود

عضو شورا با تاکید به اینکه به منظور تنویرافکار عمومی باید مباحثی را به اطلاع شهروندان فهیم رشت برسانم، بیان کرد: ممکن است در ذهن شهروندان این سوال تداعی شود که چرا پیش از انجام عملیات پیاده روسازی، این خیابان مورد بهره برداری قرار گرفت؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با اشاره به اینکه به شروع فصل بارندگی در رشت نزدیک شده‌ایم افزود: چنانچه مهندس دانا سرپرست شهرداری رشت اقدام به دیوارسازی میکرد، یقینا مابقی اقدامات مورد نیاز با فصل بارندگی تداخل پیدا نموده و برای انجام آسفالت در این قسمت از شهر با مشکلات فراوانی مواجه می‌شدیم و همین پروژه نیز برای زیرسازی و اجرای آسفالت حدود دو ماه به طول انجامید و در روز افتتاح با استقبال خوب ساکنین اطراف خیابان و شهروندان مواجه شدیم.

شفیعی با بیان اینکه پروژه خیابان سرچشمه ۹ سال بود که بلاتکلیف به حال خود رها شده بود تصریح کرد: با حمایت‌های ارزنده دادستان محترم و پیگیری شورای ششم و تلاش‌های سرپرست توانمند شهرداری رشت، پس از ۹ سال موانع موجود رفع گردید و در حال حاضر نیز قسمت‌های مربوط به پیاده روسازی در دست انجام است و اینکه برخی بخواهند ناجوانمردانه به قصد سیاه نمایی از عملیات خاکبرداری عکس گرفته و با توسل به دروغ اذهان عمومی را مشوش کنند و مدعی شوند که خیابان سرچشمه ریزش کرده است واقعا مایه تاسف است.

وی با اشاره به اینکه خیابان سرچشمه در مرکز شهر قرار دارد بیان کرد: از فرد یا افرادی که نگران ریزش انجام شده هستند، تقاضا میکنم شخصا به خود زحمت داده و بازدیدی از محل پروژه انجام دهند و یقینا پس از حضور فیزیکی در محل اجرای پروژه متوجه عبور و مرور عادی وسایل نقلیه از این خیابان خواهند شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !