امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۱:۲۴:۳۱ - جمعه ۳۰ خرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد امام جمعه آستارا از بی تفاوتی مسئولین نسبت به “فرهنگ برهنگی” در جامعه
گیلنا – امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه وضعیت پوشش و حجاب در ایران اسلامی بسیار فجیع بوده و یک عده از مسؤولین دولت در حال تبلیغ فرهنگ بی‌فرهنگی هستند، افزود: لباس‌های بی‌حجاب و کوتاه در داخل کشور تولید می‌شوند و از متولیان امور انتظار داریم به مراکز تولید البسه نظارت داشته باشند.   به گزارش […]

گیلنا – امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه وضعیت پوشش و حجاب در ایران اسلامی بسیار فجیع بوده و یک عده از مسؤولین دولت در حال تبلیغ فرهنگ بی‌فرهنگی هستند، افزود: لباس‌های بی‌حجاب و کوتاه در داخل کشور تولید می‌شوند و از متولیان امور انتظار داریم به مراکز تولید البسه نظارت داشته باشند.

برخی مسؤولین در حال تبلیغ فرهنگ برهنگی در کشور هستند

به گزارش گیلنا از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبای سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم در عصر حاضر با یکدیگر مدارا نمی‌کنند و ثمره آن افزایش تعداد پرونده‌های متشکله در دادگاه‌ها، دادسراها و شوراهای حل اختلاف است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یک تیر سال ۶۰ به‌فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: تبلیغات اسلامی یک سازمان بابرکت و فرهنگی است که باوجود منابع مالی ضعیف آن، روحانیون و علمای این سازمان در روستاهای دوردست کارهای بسیار بزرگی انجام می‌دهند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به الزامی شدن استفاده از کلاه پهلوی در سال ۱۳۰۶ توسط رضاخان بیان کرد: رضاخان با تقلید از کشورهای اروپایی و اجباری کردن کشف حجاب و استفاده از کلاه پهلوی کشور را دچار فقر فرهنگی کرد و این طرز پوشش در شأن این کشور با ۳۰۰ هزار شهید نیست.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه وضعیت پوشش و حجاب در ایران اسلامی بسیار فجیع بوده و یک عده از مسؤولین دولت در حال تبلیغ فرهنگ بی‌فرهنگی هستند، افزود: لباس‌های بی‌حجاب و کوتاه در داخل کشور تولید می‌شوند و از متولیان امور انتظار داریم به مراکز تولید البسه نظارت داشته باشند.

به گفته حافظ‌نیا اگر اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اماکن از وضعیت تولید البسه در کشور خبر ندارند این نشان از ضعف مدیریتی آن‌ها است و اگر از وضعیت موجود خبردارند، اما برخورد نمی‌کنند در حق زنان و مردان متدین و مؤمن کشور خیانت می‌کنند که این خیانت آن‌ها قابل‌بخشش نیست.

امام‌جمعه آستارا خواستار نظارت بیشتر بر طرح‌های سالم‌سازی سواحل شهرستان آستارا شد و تصریح کرد: در سواحل این شهرستان خیلی از چیزها به‌راحتی صرف می‌شود به‌طوری‌که در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کنار همین سواحل صدای موسیقی در حال پخش شدن بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !