امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۲۰:۰۳ - سه شنبه ۳ مرد ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محور کاکرود رودسر به زودی آسفالت می شود
گیلنا _ مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از آسفالت راه کاکرود رودسر خبر داد و گفت: با توجه به اتمام آسفالت مسیر راه روستایی کاکرود و اتمام پل دو دهانه محور و تکمیل عملیات خاکی، به زودی آسفالت محور مورد نظر انجام و به بهره برداری کامل می رسد.

به گزارش گیلنا، هادی رحمانی  اظهار کرد: نشست تخصصی ارزیابی عملکرد برنامه سازمان ملی زمین و مسکن و بررسی روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان نتایج خوبی برای این استان داشت.
وی با اشاره به اهمیت و ارزش گذاری مقوله زمین شناسی، افزود: آخرین وضعیت تامین زمین برپایه اطلاعات ثبت و بارگذاری‌شده در بانک زمین، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آماده‌سازی شده یا آماده ساخت، آخرین وضعیت اراضی شناسایی شده برای منابع درآمدی اجرای طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به طرح مباحث دیگر جلسه زمین شناسی این استان، بیان کرد: ارزیابی و واکاوی برنامه های گیلان در بخش مولدسازی و مشارکت در این بخش به بحث گذاشته شد.
رحمانی در بخش دیگر صحبت هایش با اشاره به بازدید از پروژه احداث پل کاکرود رودسر، اضافه کرد: با توجه به اتمام آسفالت مسیر راه روستایی کاکرود و اتمام پل دو دهانه محور و تکمیل عملیات خاکی، به زودی آسفالت محور مورد نظر انجام و به بهره برداری کامل می رسد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !