امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۲۶:۰۵ - جمعه ۱ شهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تأکید بر همکاری همه قوا با دستگاه قضا جهت مبارزه با فساد
گیلنا- مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی در خصوص برخورد جدی با مفاسد گفت: قوای دیگر هم باید پا به‌پای دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مفاسد در لایه‌های مختلف اقدام کنند. به گزارش گیلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری در یادواره شهدای گنجه و شهدای مدافع حرم گیلان در […]

گیلنا- مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی در خصوص برخورد جدی با مفاسد گفت: قوای دیگر هم باید پا به‌پای دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مفاسد در لایه‌های مختلف اقدام کنند.

تأکید بر همکاری همه قوا با دستگاه قضا جهت مبارزه با فساد

به گزارش گیلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری در یادواره شهدای گنجه و شهدای مدافع حرم گیلان در گلزار شهدای روستای گنجه رودبار اظهار کرد: شهدا برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، دفاع از انقلاب و پاسداری از نظام اسلامی با خداوند معامله کردند که هر کس لیاقت این معامله پرسود و ارزشمند را ندارد.

وی با اشاره به عظمت و بزرگی جایگاه شهدا افزود: شهدا ابتدا با نفسان جنگیدند و سپس به جنگ با دشمن رفتند و دلاور مردانه شهید شدند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر توجه ویژه به راه، روش و منش شهدا گفت: وصیت‌نامه‌های شهدا چراغ هدایت جامعه هستند و از ابتدا تا انتهای وصیت‌نامه بوی شهادت می‌دهد.

تسخیری با اشاره به ویژگی خداشناسی شهدا بیان کرد: شهدا انسان‌هایی خداترس، خداشناس و خدا ناظر بودند و در تمام‌کارهایشان از یاد خدا غافل نمی‌شدند.

وی با اشاره به مهر و عطوفت شهدا و خانواده ارزشمند شهدا خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده‌های عزیز شهدا به انسان امید و آرامش می‌دهند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا انقلاب را بیمه کردند، گفت: شهدا ایمان، باور قلبی و اعتقاد راسخ به خدا داشتند نه مثل برخی امروزی‌ها که به کدخدا دل بستند.

تسخیری با اشاره به  اینکه دل بستن به کدخدایی چون آمریکا کشور را سال‌ها به عقب  برمی‌گرداند، بیان کرد: تکیه کردن  به غیر خدا عاقبتی جز زمین خوردن و نابودی ندارد.

وی با اشاره به چهل‌سالگی و گام دوم انقلاب تصریح کرد: عمر هیچ‌کدام از حکومت‌های ائمه و پیامبر اکرم به چهل سال نرسید ولی به حول قوه الهی عمر حکومت انقلاب اسلامی  دهه پنجم رسیده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تقدیر از تلاش‌های دستگاه قضایی در خصوص برخورد جدی با مفاسد تأکید کرد: قوای دیگر هم باید پا به‌پای دستگاه  قضایی  در راستای مبارزه با مفاسد در لایه‌های مختلف اقدام کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !