امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۲۸:۳۶ - جمعه ۱۶ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع ۲۰ هزار تن کود شیمیایی در بین شالی‌کاران گیلانی
گیلنا – مدیر خدمات حمایتی جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به توزیع کود شیمیایی در میان شالی‌کاران گفت: تاکنون توانسته ۲۰ هزار تن کود شیمیایی را توزیع کنیم و این روند تا پایان فصل زراعی ادامه دارد. به گزارش گیلنا از رشت، صالح محمدی با اشاره به وضعیت گیلان به لحاظ تأمین کود شیمیایی […]


گیلنا – مدیر خدمات حمایتی جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به توزیع کود شیمیایی در میان شالی‌کاران گفت: تاکنون توانسته ۲۰ هزار تن کود شیمیایی را توزیع کنیم و این روند تا پایان فصل زراعی ادامه دارد.

توزیع ۲۰ هزار تن کود شیمیایی در بین شالی‌کاران

به گزارش گیلنا از رشت، صالح محمدی با اشاره به وضعیت گیلان به لحاظ تأمین کود شیمیایی اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده امسال شالی‌کاران گیلانی هیچ مشکلی به لحاظ تأمین کود شیمیایی مدنظر خود برای کاشت محصولات کشاورزی ندارند.

وی با اشاره به توزیع ۲۰ هزار تن کود شیمیایی در میان شالی‌کاران گیلانی افزود: کودهای شیمیایی مورداستفاده برای شالی‌کاران انواع مختلفی داشته و از این ۲۰ هزار تن کود توزیع‌شده هزار و ۲۰۰ تن کود ازته، ۴ هزار و ۶۰۰ تن پتاسه و ۲ هزار و ۶۵۰ تن کود فسفاته بوده است.

مدیر خدمات حمایتی جهاد کشاورزی استان گیلان با اذعان به اینکه روند توزیع کودهای شیمیایی در استان گیلان ادامه دارد، تصریح کرد: در تلاشیم تا پایان فصل زراعی میزان کودهای شیمیایی توزیع‌شده در بین شالی‌کاران را به ۵۰ هزار تن برسانیم و این امر قطعاً محقق می‌شود.

محمدی با تأکید بر تهیه کودهای شیمیایی از مراکز مجاز بیان کرد: از شالی‌کاران عزیز درخواست دارم کودهای شیمیایی موردنظر خود را در فصل زراعی از مراکز مجاز و قانونی تهیه کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !