امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۱۱:۳۱ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلوی برخوردهای سلیقه‌ای و تند نسبت به امر اشتغال گرفته شود
  به گزارش گیلنا ‍رئیس دادگستری شهرستان رودبار نیز در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: آن‌هایی که نسبت به رفع مشکلات تولیدکنندگان کوتاهی می‌کنند دچار فساد اداری شده و سروکارشان با دستگاه قضایی است. نادر اکبری با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه بیان کرد: دشمن قصد دارد […]

 

به گزارش گیلنا ‍رئیس دادگستری شهرستان رودبار نیز در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار کرد: آن‌هایی که نسبت به رفع مشکلات تولیدکنندگان کوتاهی می‌کنند دچار فساد اداری شده و سروکارشان با دستگاه قضایی است.

نادر اکبری با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه بیان کرد: دشمن قصد دارد از صبر انقلابی مردم بکاهد و تنش‌های اجتماعی ایجاد کند که باید هوشمندانه از این کینه‌توزی‌ها سربلند بیرون آییم.

وی با اشاره به دغدغه مندی رهبر انقلاب نسبت تولید و اشتغال افزود: ما نیازمند رونق تولید و حمایت از صنعت و تولید در چارچوب قانون هستیم.

رئیس دادگستری شهرستان رودبار با بیان اینکه در حوزه اقتصادی، شهرستان رودبار ظرفیت‌های بالایی دارد، گفت: در جبهه نبرد با اسلحه با دشمن دفاع می‌کنیم، امروز تولیدکنندگان هم سربازان خط مقدم اقتصادی کشور هستند و باید از این عزیزان حمایت کرد.

اکبری با تأکید بر اینکه باید جلوی برخوردهای سلیقه‌ای و تند را نسبت به امر اشتغال را گرفت، تصریح کرد: تولیدکنندگان و مردم شهرستان رودبار از دیگر نقاط استان گیلان محروم‌تر هستند و تولیدکنندگان باوجود محرومیت‌های شهرستان سرمایه خود را برای اشتغال اختصاص داده‌اند که باید به این تولیدکنندگان کمک کرد.

وی با بیان اینکه اگر مشکلات تولیدکنندگان به‌صورت صلح و سازش انجام شود دستگاه  قضایی هیچ‌وقت در موضوعات دخالت نمی‌کند، افزود: حمایت‌های حقوقی و قانونی برای تولیدکنندگان از خواسته‌هایی است که سرمایه‌گذاران به آن نیازمند هستند.

به گزارش فارس مدیران تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان رودبار در جلسه رفع موانع تولید این شهرستان مشکلات خود را مطرح کردند و در جلسه نسبت به رفع این مشکلات تصمیماتی  گرفته شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !