امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۲۶:۵۴ - دوشنبه ۲۰ آبا ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف کالای قاچاق ۷ میلیاردی در آستارا
گیلنا – فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف هفت‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق و غیربهداشتی اعم از صدف، تن ماهی، لوازم برقی صنعتی، سیگار، لوازم موتورسیکلت و احشام در سطح این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمد نمازی  اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی […]

گیلنا – فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف هفت‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق و غیربهداشتی اعم از صدف، تن ماهی، لوازم برقی صنعتی، سیگار، لوازم موتورسیکلت و احشام در سطح این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از 7 میلیارد ریال کالای قاچاق در آستارا

سرهنگ محمد نمازی  اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک‌شده و آن‌ها را جهت بررسی متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای متوقف‌شده ۵۲ رأس گوسفند و ۱۰ رأس گاو قاچاق به ارزش دومیلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد، گفت: در همین راستا سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی به کشف ۱۴ تن صدف فاقد مجوز به ارزش بیش از ۱۰۵ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون ولوو توسط مأموران نیروی انتظامی مستقر در ایست بازرسی سه‌راه قلعه اشاره کرد و افزود: درهمین‌راستا راننده ۵۱ ساله خودروی حامل صدف‌های قاچاق دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

نمازی از کشف هشت‌هزار و ۱۰۰ کیلوگرم تن ماهی غیربهداشتی و فاقد مجوز از دو دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه خودروی کامیون در ایست بازرسی سه‌راه قلعه خبر داد و تصریح کرد: ارزش ریالی این مقدار تن ماهی غیربهداشتی کشف‌شده چهار میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده و تعداد افراد دستگیرشده دو نفر هستند.

وی با اشاره به کشف ۲۰ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق از چند واحد صنفی توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان آستارا بیان کرد: ارزش ریالی این مقدار سیگار قاچاق کشف‌شده حدود ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده و درهمین‌راستا، سه واحد صنفی متخلف پلمپ و سه نفر دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا کشف ۳۷۵ قلم لوازم موتورسیکلت و ۱۴ قلم لوازم برقی صنعتی به ارزش بیش از ۵۱۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات پلیس دانست و گفت: این مقدار کالای قاچاق از دو دستگاه خودروی اتوبوس و کامیون ایسوزو کشف و دو نفر نیز دستگیرشده‌اند.

نمازی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با افراد خاطی در چهارچوب قانون برخورد شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !