امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۴۵:۴۱ - سه شنبه ۱۳ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده رودبار: انقلاب اسلامی معادلات جهان را بهم‌ ریخته است
گیلنا – مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه آمریکا دیگر نمی تواند قدرت پوشالی خود را نشان دهد، گفت: انقلاب اسلامی معادلات جهان را بهم‌ ریخته است حتی آنهایی که مخالف نظام هستند آن را می پذیرند که قدرت، نفوذ و صدور انقلاب اسلامی در توازن قوا در جهان و منطقه کاملا مشخص است. به […]

گیلنا – مهرداد گودرزوند چگینی با بیان اینکه آمریکا دیگر نمی تواند قدرت پوشالی خود را نشان دهد، گفت: انقلاب اسلامی معادلات جهان را بهم‌ ریخته است حتی آنهایی که مخالف نظام هستند آن را می پذیرند که قدرت، نفوذ و صدور انقلاب اسلامی در توازن قوا در جهان و منطقه کاملا مشخص است.

ظلم آمریکا اکنون از درون جلوه گر شده/ نفوذ و صدور انقلاب اسلامی در توازن قوا در جهان و منطقه کاملا مشخص است
به گزارش گیلنا از رودبار، مهرداد گودرزوند چگینی در رابطه با افول تدریجی آمریکا، اظهار کرد: هر کسی مطالعه عمیق داشته باشد متوجه شود که آمریکا هیچوقت به خودی خود هویت نداشته و تلاش کرده با زور و استعمار دیگر کشورها برای خود هویت پیدا کند.

وی با بیان اینکه روحیه استعمارگر آمریکا نشان از تو خالی بودن آن دارد، گفت: آمریکا اکنون در نقطه ای قرار گرفته که اگر می خواهد با سایر کشورها ارتباط داشته باشد باید به عدالت و در چهارچوب هویتی خود باشد نه بدنبال استعمار کشورهای دیگر.

نماینده مردم رودبار در مجلس تصریح کرد: فشارها و ظلم هایی که آمریکا به سایر کشورها وارد کرده اکنون در درون خودش جلوه گر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که جنایت های آمریکا در از ویتنام تا عراق و سکوت مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل  اینگونه  در اذهان تداعی می کند سازمان ملل بک نهاد در خدمت آمریکا است، آیا این فرضیه صحیح است یا که خیر، گفت: حتما همین طور است تمام سازمان های جهانی در ارتباط و در اختیار آمریکاست و شکی در آن نیست، کدام سازمان جهانی می بینید که واقعیت ها را تشخیص دهد مگر آنجایی که مستعمرات آنها زیر سوال برود.

گودرزوند چگینی ادامه داد: یقین دارم که بیشتر سازمان هایی که امروز در جهان بصورت مستقل شکل گرفته واقعا مستقل نیستند بلکه تحت اختیار آمریکا هستند.

نماینده مردم رودبار در مجلس در خصوص برجام؛ تصریح کرد: در بحث برجام سازمان ملل کجا  ورود کرد؟ داشته های ما را دریافت اما هیچ اقدامی نکردند.

وی در پاسخ به این سؤال که انتخاب ترامپ با نگاه ناسیونالیستی و با اقداماتی چون ساختن دیوار مرزی و.. شاید نشان دهتده این باشد که دولت آمریکا به این نتیجه رسیده است که آن هژمونیک قبلی را ندارد و جایگاهش علاوه بر عرصه بین المللی  در داخل کشور هم دچار مشکل  است شده است، این قضیه چقدر به واقعیت نزدیک است؟! جمهوری اسلامی در این ایحاد افول چقدر نقش داشته؟! گفت: به هر جهت انقلاب اسلامی معادلات جهان را بهم‌ ریخته است حتی آنهایی که مخالف نظام هستند آن را می پذیرند که قدرت، نفوذ و صدور انقلاب اسلامی در توازن قوا در جهان و منطقه کاملا مشخص است.

به گفته چگینی،  خیلی از اتفاقات که در جهان می خواهد بیفتد بدون حضور ایران انجام نمی شود و تئوری قدرت طلبی در شرق و غرب و معادلات قدرت بهم خورده است، آمریکا دیگر به تنهایی نمی تواند قدرت پوشالی خود را نشان دهد و این یک واقعیت است که نباید دست کم بگیریم.

نماینده مردم رودبار در مجلس خاطرنشان کرد: درست است که از لحاظ اقتصادی تحت فشار هستیم اما ساختاری مثل نظام جمهوری اسلامی برای اولین بار با این ویژگی در دنیا مخالفینی دارد که پذیرش آن زمان می برد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !