امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۵۲:۰۹ - دوشنبه ۲۵ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همراه با برنامه های شاد و مفرح؛
“باران” به استقبال بهار می رود
گیلنا- مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این مرکز برای ایام نوروز، گفت: توجه به آیین های بومی و محلی، کرونا و انتخابات در تولید محتوا در دستور کار قرار گرفته است. به گزارش گیلنا از رشت، محمدباقر باقرزاده  ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، به […]

گیلنا- مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این مرکز برای ایام نوروز، گفت: توجه به آیین های بومی و محلی، کرونا و انتخابات در تولید محتوا در دستور کار قرار گرفته است.

«شبکه باران» با برنامه های شاد و مفرح به استقبال بهار ۱۴۰۰ می رود

به گزارش گیلنا از رشت، محمدباقر باقرزاده  ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، به تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان گیلان پرداخت و افزود: برای ایام نوروز شبکه باران برنامه‌های متنوعی برای بینندگان پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، گفت: تلاش شده تا برنامه‌های متنوعی با این موضوع و همچنین کرونا در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در ادامه با بیان اینکه برنامه «هفت سین» ویژه تحویل سال، «نوبهار»، «همیشه بهار»، «نوروز اوخان»، «آلاچیق پامچال» و «بنفشه گول» از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده است، اضافه کرد: برنامه هفت سین از ساعت ۱۰ روز شنبه ۳۰ اسفند ماه آغاز و با بخش‌های شاد و نمایشی جذاب، ارتباط با مراکز زیارتی کشور، پخش موسیقی‌های شاد، پخش سخنان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری همراه مخاطبان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های نامبرده در ۱۳ قسمت و طی ایام تعطیل از شبکه باران و رادیو گیلان پخش خواهند شد، گفت: آداب و رسوم ویژه نوروز در گیلان، پخش موسیقی‌های شاد، برپایی رسومات نوروز با حفظ و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ایام کرونا، دعوت از خوانندگان، نمایش‌های طنز، اطلاعات ترافیکی راه‌ها، هواشناسی اطلاعات پرواز و تردد ریلی، افسانه‌ها و مثل‌ها از جمله بخش‌هایی است که در این برنامه‌ها به آن پرداخته می‌شود.

باقرزاده با بیان اینکه در حوزه معاونت سیما مرکز گیلان نیز دو ویژه برنامه «ترنم بهار» و برنامه «عیدانه» پیش بینی شده است، افزود: اجرای موسیقی زنده، نغمه‌های نوروزی گیلکی و تالشی، فرهنگ نوروزی قوم تات، گزارش مستند، حضور مهمانان برجسته از چهره‌های شاخص گیلانی و حضور گروه‌های برگزیده موسیقی استان از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز شهادت سردار املاکی یادواره این سردار بزرگ گیلانی دفاع مقدس از شبکه باران به صورت تلویزیونی پخش خواهد شد، ادامه داد: برای ایام نوروز «گول محله» ویژه کودک و نوجوان در روزهای زوج از ساعت ۹ صبح به مدت ۶۰ دقیقه و در شش برنامه خواهد شد.

باقرزاده یاد آور شد: جشنواره فیلم‌های سینمایی و انیمیشن، طنز بارانه، مستند نوروز نامه از دیگر بخش‌های برنامه ریزی شده در معاونت سیما است که بتواند ایام شاد و مفرحی را در نوروز برای بینندگان فراهم کند.

وی همچنین با اشاره به تولیدات پیش بینی شده در حوزه معاونت خبر صدا و سیمای مرکز گیلان، گفت: تولید محتوا با موضوع نوروز و رعایت دستور العمل های بهداشتی در فضای مجازی، تولید یک گزارش ویژه مکتوب با همین موضوع، طراحی یک گفتگوی ویژه خبری با موضوع مسافران نوروزی و کرونا در تعطیلات نوروز را تدارک دیده است.

باقرزاده به برنامه‌های پیش بینی شده و زمان پخش آنها با موضوع انتخابات نیز در شبکه باران اشاره کرد و افزود: در حوزه معاونت صدا برنامه‌های، قطار «۶-۱۳» در ۲۱ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای، «میکروفن آزاد» در ۱۲ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، نمایش‌های طنز «کَتَل» در ۱۵ قسمت ۵ دقیقه‌ای و «آرزوهای بزرگ» در ۴ قسمت ۲۸ دقیقه‌ای به انتخابات می‌پردازند.

وی ادامه داد: معاونت سیما نیز با دو ویژه برنامه «گیلان جان» در ۱۸ برنامه ۲۰ دقیقه‌ای و «امی انتخاب» در ۱۱ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای با هدف ترغیب به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به موضوع انتخابات خواهد پرداخت.

وی در ادامه افزود: معاونت خبر نیز برنامه‌های انتخاباتی خود را همزمان با آغاز مرحله بستر سازی با دو رویکرد مطالبه گری و امید آفرینی آغاز کرده و در دوره تبیینی، از ۲۳ اسفند با تولید گزارش‌ها و مصاحبه‌های خبری رادیویی و تلویزیونی با موضوع نام نویسی از کاندیداهای شورا، تولید حدود ۱۵ گزارش ویژه خبری با موضوعات مختلف انتخاباتی، تولید ۵ مستند خبری، تولید حدود ۱۵ گفتگوی ویژه خبری، ارتباط زنده تلویزیونی و تولید محتوای روزانه در فضای مجازی به انتخابات می‌پردازد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !