امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۰۶:۲۷ - پنج شنبه ۲۳ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه شهرستان رودبار:
“جهالت” نقطه نفوذ دشمن است/ نقش اثرگذار رسانه در دشمن شناسی
    گیلنا- فرمانده سپاه رودبار با اشاره به نقش اثرگذار رسانه و خبرنگاران در دشمن شناسی و بصیرت افزایی در جامعه، افزود: رسانه انقلابی باید دشمن شناس باشد و با تجزیه و تحلیل های صریح، درست و منظقی، حربه های دشمن را خنثی کند.   به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حسن فیضیان در […]

 

 

گیلنا- فرمانده سپاه رودبار با اشاره به نقش اثرگذار رسانه و خبرنگاران در دشمن شناسی و بصیرت افزایی در جامعه، افزود: رسانه انقلابی باید دشمن شناس باشد و با تجزیه و تحلیل های صریح، درست و منظقی، حربه های دشمن را خنثی کند.

 

به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ حسن فیضیان در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان رودبار که با همت سپاه و بسیج رسانه این شهرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: پاسداشت روز خبرنگار، در واقع پاسداشت ارزش هاست و این ایام باید ویژه گرامی داشته شود.

به گفته وی، خبرنگاران و اصحاب رسانه با محدودیت های امکانی که وجود دارد ارزشمندترین قدم ها و اثرات را در جامعه بر می دارند.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اشاره به رسالت های ویژه خبرنگاران در جامعه، تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران وظیفه تقویت آگاهی و بینش جامعه را بر دوش می کشند و در بالا بردن درک جامعه نقش افرین هستند.

فیضیان با بیان اینکه “جهالت” نقطه نفوذ دشمن است، گفت: دشمن در ادوار مختلف تاریخ با استفاده از “جهالت و عدم آگاهی جامعه”، بدترین ضربه ها را وارد کرده است.

وی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه و خبرنگاران در دشمن شناسی و بصیرت افزایی در جامعه، افزود: رسانه انقلابی باید دشمن شناس باشد و با تجزیه و تحلیل های صریح، درست و منظقی، حربه های دشمن را خنثی کند.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه دشمن تلاش می کند کارآمدی نظام را زیر سوال ببرد، تصریح کرد: خبرنگاران قدمى برندارد که موجب بدبینی مردم از نظام شود.

فیضیان با تاکید بر تقویت روحیه امید، همدلی و هم افزایی در جامعه، بیان کرد: رسانه نقش مهمی در ایجاد وحدت رویه، امیدافزایی و وفاق در جامعه دارد و انتظار می رود خبرنگاران فضای جامعه را به سمت همدلی سوق دهند.

وی با بیان اینکه “نقد” موجب توسعه و پیشرفت می شود، افزود: نقد رسانه ها می بایست منصفانه و دلسوزانه باشد نه شکننده وتخریبی.

فرمانده سپاه رودبار با بیان اینکه مسئولین نقدپذیر باشند، گفت: اگر نقدی با نیت تخریب نباشد و برای بیان مشکلات و همچنین تغییر وضعیت گفته شود باید آن را پذیرفت.

فیضیان با بیان اینکه بسیج هیچ گونه خط کشی ها را نمی پذیرد، تصریح کرد: بسیج از مردم است و برای مردم.

وی با اشاره به حضور منسجم، فعال و اثرگذار بسیج در عرصه های مختلف، افزود: بسیج در هر عرصه ورود می کند موجب خیر و برکت و سربلندگی نظام می شود.

فرمانده سپاه رودبار با اشاره به ترس و واهمه دشمن از تفکر بسیجی در جامعه، گفت: تفکر بسیجی مهم ترین عامل بازدارندگی دشمن است.

فیضیان، تفکر بسیجی را ضامن دوام و قوام انقلاب برشمرد و بیان کردئ: بالندگی، رویش و استمرار نظام و انقلاب اسلامی را مدیون تفکر بسیجی هستیم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !