امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۰:۰۶ - دوشنبه ۱۹ اسف ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد فرماندار رودبار از بی تفاوتی برخی بخشداران نسبت “کرونا”
    گیلنا- فرماندار رودبار در نشست مقابله با کرونا ویروس در جمع مسئولین شهرستان، از بی توجهی بخشداران و دهیاران نسبت به موضوع مهم و حساس کرونا انتقاد کرده و گفته اگر این روند ادامه پیدا کند آنها را عزل خواهد کرد به گزارش گیلنا از رودبار، محمدصالح ضیایی در جلسه مقابله با ویروس […]

 

 

گیلنا- فرماندار رودبار در نشست مقابله با کرونا ویروس در جمع مسئولین شهرستان، از بی توجهی بخشداران و دهیاران نسبت به موضوع مهم و حساس کرونا انتقاد کرده و گفته اگر این روند ادامه پیدا کند آنها را عزل خواهد کرد

به گزارش گیلنا از رودبار، محمدصالح ضیایی در جلسه مقابله با ویروس کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری رودبار با تاکید بر جدی گرفتن موضوع کرونا اظهار کرد؛ خدمت رسانی در رودبار به بهانه کرونا نباید متوقف شود.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف در حوزه مقابله با کرونا در بخش رحمت آباد و بلوکات افزود؛ رحمت آباد و بلوکات در بحث ضدعفونی معابر وضعیت مناسبی ندارد، دهیاران، اسطلخ جان، حلیمه جان و بلوکات چرا اقدامی نکرده اند؟

فرماندار رودبار با اشاره به اهمیت ضدعفونی کردن معابر روستاها و فضاهای شهری بیان کرد؛ در برخی روستاها هیچ اقدامی در حوزه ضدعفونی کردن معابر صورت نگرفته، چرا خوابیده اید، اگر اقدامی برای ضدعفونی معابر روستاها نشود هم بخشدار را برمی دارم هم دهیاران را‌.

ضیایی با بیان اینکه بازارهای هفتگی رودبار همچنان تعطیل است، گفته؛ ساعات کاری صنف زیتون فروشان هم برابر ساعات اعلام شده می باشد.

به گفته وی، ملاقات عمومی فرماندار بصورت تلفنی برای روز سه شنبه برقرار خواهد بود و کسانی که بخواهند مشکلات خود را با فرماندار در میان بگذارند از ساعت ۹-۱۲ می توانند با دفتر فرماندار هماهنگ کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !