امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۵۲:۱۹ - دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف قریب ۴۰۰ هزار قرص غیرمجاز در رودبار
گیلنا -فرمانده انتظامی استان گفت: ۳۸۰ هزار عدد قرص غیرمجاز در شهرستان رودبار کشف شد. به گزارش گیلنا از رودبار، سردارعزیزاله ملکی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی بلوکات حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو آریسان که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و […]

گیلنا -فرمانده انتظامی استان گفت: ۳۸۰ هزار عدد قرص غیرمجاز در شهرستان رودبار کشف شد.
به گزارش گیلنا از رودبار، سردارعزیزاله ملکی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی بلوکات حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو آریسان که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی از کشف۳۸۰ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های۱۱۰ پلیس آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !