امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۳:۴۱ - یکشنبه ۴ آبا ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رستم آباد شهر موقوفه گیلان
    گیلنا – رئیس اوقاف رودبار با معرفی رستم آباد بعنوان شهر موقوفه گیلان، گفته: بیش از ۶۰ درصد شهر رستم آباد موقوفه می باشد، که از متصرفین و مستاجرین در راستای اجرای امینانه واقف با اداره اوقاف همکاری داشته باشند. حجت الاسلام والمسلمین حمید رهبرشاد در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، شناسایی […]

 

 

گیلنا – رئیس اوقاف رودبار با معرفی رستم آباد بعنوان شهر موقوفه گیلان، گفته: بیش از ۶۰ درصد شهر رستم آباد موقوفه می باشد، که از متصرفین و مستاجرین در راستای اجرای امینانه واقف با اداره اوقاف همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید رهبرشاد در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، شناسایی

مستاجرین، متصرفان موقوفات و ساماندهی موقوفات شهرستان رودبار را از مهم ترین اولویت های اوقاف اینشهرستان دانتسه و می گوید: نهضت ساخت و ساز، توسعه و مرمت آستان مقدس بقاع متبرکه با استفاده از منابع اوقاف و خیرین در شهرستان رودبار صورت می گیرد در شهرستان آغاز شده است.

وی با معرفی رستم آباد بعنوان شهر موقوفه گیلان، گفته: بیش از ۶۰ درصد شهر رستم آباد موقوفه می باشد، که از متصرفین و مستاجرین در راستای اجرای امینانه واقف با اداره اوقاف همکاری داشته باشند.

رئیس اوقاف دو امور خیریه رودبار با اشاره به برخی اقدامات این سازمان در این شهرستنان، اظهار کرد: ادامه روند تکمیل شبستان امامزاده حنفیه(ع)،  توسعه آستان امامزاده ابوطالب(ع) کلشتر و برق رسانی امامزاده خاتون(س) کلشتر با مشارکت خیرین و… از پروژه های عمرانی بقاع می باشد.

رهبر شاد از گازرسانی چهار امامزاده شاخص شهرستان طی یکسال گذشته خبر داده و می گوید: طرح ها و برنامه های فرهنگی و مذهبی بقاع شاخص شهرستان در بستر فضای مجازی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

به گفته وی، راه اندازی شبکه اطلاع رسانی بقاع شاخص به منظور اطلاع رسانی و پوشش برنامه های فرهنگی و مذهبی امامزاده ها از دیگر اقدامات اوقاف رودبار می باشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !