امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۵۱:۴۲ - جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آل سعود قاتل بشریت است/ کاهش قیمت برنج داخلی کشاورز را متضرر می‌کند
  ‘گیلنا امام‌جمعه رشت با بیان اینکه آل سعود قاتل بشریت است، گفت: سال‌هایی که یمن تحت ظلم آل سعود قرار داشت، هیچ رسانه بین‌المللی سخنی از این مردم مظلوم به میان نیاورد، اما امروز آرامکو تیتر یک بسیاری از خبرگزاری‌ها است. به گزارش گیلنا به نقل از فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی […]

 

‘گیلنا امام‌جمعه رشت با بیان اینکه آل سعود قاتل بشریت است، گفت: سال‌هایی که یمن تحت ظلم آل سعود قرار داشت، هیچ رسانه بین‌المللی سخنی از این مردم مظلوم به میان نیاورد، اما امروز آرامکو تیتر یک بسیاری از خبرگزاری‌ها است.

آل سعود قاتل بشریت است/ کاهش قیمت برنج داخلی کشاورز را متضرر می‌کند

به گزارش گیلنا به نقل از فارس، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت با بیان اینکه پنج سال است که مردم مظلوم یمن مورد رفتارهای دیوانه وار آل سعود قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: در طی این چند سال بمب‌های خوشه‌ای بر سر مردم ریخته  و نیم میلیون بمب و خمپاره به سمت این مردم مظلوم خالی کردند.

وی با ابراز تاسف از اینکه ۱۱ میلیون کودک یمنی در وضعیت فاجعه باری قرار دارند، بیان کرد: یونیسف نیز اعلام کرده که در هر ۱۰ دقیقه یک کودک به دلیل جنایات آل سعود کشته می‌شوند.

امام‌جمعه رشت فاجعه سوءتغذیه، دارو و دوا را از جنایات بی‌سابقه جنگی توسط آل سعود عنوان کرد و افزود: این انسان‌های ذلیل و زبون قاتلان بشریت هستند و جنایات آل سعود و ائتلاف جهانی آن‌ها در تاریخ به ثبت رسیده است.

فلاحتی با بیان اینکه مجامع بین‌المللی و امپراتوری رسانه‌ای هیچ سخنی از مردم مظلوم یمن به میان نمی‌آورند، تصریح کرد: هنگامی که یمن با پهپاد آرامکو را مورد هدف قرار داد، خبرگزاری‌های جهانی، شخصیت‌های جهانی و مجامع بین‌المللی امکانات رسانه خود را بسیج کردند تا آل سعود را نجات دهند.

وی با اذعان به اینکه آل سعود در گودالی قرار گرفته که باید دست‌گدایی خود را به سمت عراق و کره‌جنوبی و سایر کشورها دراز کند، بیان کرد: در این سال‌هایی که یمن تحت ظلم آل سعود قرار داشت، هیچ رسانه بین‌المللی سخنی از این مردم مظلوم به میان نیاورد، اما امروز آرامکو  تیتر یک بسیاری از خبرگزاری‌ها و امپراطوری رسانه‌های بین المللی شده است.

امام‌جمعه رشت با اشاره به فرافکنی مقامات آل سعود و امپراطوری رسانه‌ای مبنی بر ربط واقعه آرامکو به ایران بیان کرد: آل سعود جنایات زیادی علیه بشریت مرتکب شده و ظلم‌های زیادی متوجه مردم مظلوم یمن کرده است.

فلاحتی با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر عدم نشست با دشمنان و قداره کشان جهانی و لزوم عدم اعتماد به دشمنان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا با رئیس جمهور ایران مذاکره کنند، عکس بگیرند، بخندند و برای ما نقشه بکشند،بنابراین؛ باید توجه کنیم که پشت خنده آن‌ها شمشیر زهر آلوده است.

وی با بیان اینکه «جمهوری عزت» در سایه استقامت و مقاومت تحقق یافته است، بیان کرد: این کشورهای ظالم دیگر هیچ عزتی برای ملت‌ها و مردم خود ندارند از طرفی این ذلت است برای کسانی که هنوز چشم به کشورهای غربی دوخته‌اند.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر اینکه رسانه‌ها و افراد داخلی که باز هم دم از مذاکره می‌زنند در مقابل رهبر و ملت ایران قرار می‌گیرند، گفت: علاوه بر قوه قضائیه همه قوا باید برای از بین رفتن فساد در کشور تلاش کنند.

فلاحتی فساد را مار هفت سر نامید و افزود: کسانی که دنبال فساد هستند بدانند که آهسته آهسته در درون استان حرکات و اجتماعاتی شکل گرفته تا با فساد برخورد شود و خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید در فعالیت‌های خود سرعت ببخشند، گفت: مسؤولان مربوطه تلاش کنند تا کارخانه‌هایی که کارگرانشان بیکار شده‌اند و یا نگران تعطیلی در آینده هستند سرپا شوند.

امام‌جمعه رشت با تأکید بر لزوم توجه به قشر کارگر تصریح کرد: حقوق کارگران، حقوقی زیر خط فقر است، بنابراین؛ مدیران و متولیان باید به این قشر عزیز و زحمتکش  جامعه توجه کرده و مشکلات آنان را برطرف کنند.

فلاحتی با اشاره به نغمه‌های موجود مبنی بر افزایش سه برابری تولید برنج در شمال کشور گفت: مسؤولان، بازار واردات را آنقدر زیاد نکنند که کاهش قیمت برنج داخلی ایجاد شود چرا که کشاورز هزینه‌های زیادی برای تولید این برنج داده و کاهش قیمت کشاورز را متضرر می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم تلاش مسؤولان مربوطه برای جلوگیری از آسیب به کشاورزان و کارگران تصریح کرد: از شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌خواهم تا حقوق کارگران را به تعویق نیندازند، هرچند که می‌دانم در کدام بخش‌ها حقوق کارگران دو ماه عقب افتاده است.

امام‌جمعه رشت با ابراز تأسف از عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران بیان کرد: همانگونه که هیچگاه حقوق  کارمندان به تعویق نمی‌افتد حقوق کارگران نیز باید پرداخت شود،  چگونه است که تعویق حقوق تنها برای کارگران و  بخش‌های خدماتی صورت می‌گیرد.

فلاحتی با اشاره به اینکه قرآن کتاب موعظه است، گفت: قرآن مایه هدایت و وسیله معجزه انسانهای با تقواست چرا که آیات قرآن انسان را موعظه می‌کند.

وی موعظه را به دو قسم گفتاری و رفتاری تقسیم کرد و افزود: موعظه گفتاری نخستین نوع موعظه بوده و موعظه رفتاری دومین نوع آن، به این معنی که انسان باید به نوعی رفتار کنند که عملش موعظه‌ای برای مردم باشد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان به دستور رهبرکبیر انقلاب تصریح کرد: رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل با همه توان و ایمان خود دشمنان دون را از این آب و خاک بیرون کرده و قدرت ایمان و ایثار را در دنیا به ثابت کردند.

فلاحتی با اشاره به اهمیت صله رحم در آداب اسلامی گفت: صله رحم مال و ثروت زیاد، بلا را از خانواده کم، حساب را در روز قیامت آسان و باعث طولانی شدن عمر انسان می‌شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !