امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰:۳۸:۱۰ - دوشنبه ۴ فرو ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار خبر داد؛
کاشت بیش از ۱۰۰ هزار نهال در مناطق جنگلی رودبار
    گیلنا- مدیر منابع طبیعی رودبار از کاشت بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال در مناطق جنگلی این شهرستان خبر داد. علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با تبریک سال نو و بهار طبیعت و همچنین شیوع گسترده کرونا ویروس و اقدامات قابل تحسین در مقابله با این بیماری شوم اظهار […]

 

 

گیلنا- مدیر منابع طبیعی رودبار از کاشت بیش از ۱۰۰ هزار اصله نهال در مناطق جنگلی این شهرستان خبر داد.

علی امیدی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار با تبریک سال نو و بهار طبیعت و همچنین شیوع گسترده کرونا ویروس و اقدامات قابل تحسین در مقابله با این بیماری شوم اظهار کرد؛ ایجاد همدلی، آرامش و همچنین توجه به توصیه های بهداشتی متولیان امر می توانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال تحت عنوان جهش تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب افزود؛ تحقق جهش تولید با کمک و همدلی مردم و مسئولین و عملکرد جهادی صورت می گییرد.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار  از کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال در مناطق جنگلی این شهرستان خبر داد و گفتت؛ تاکنون شمار نهالهای کاشته شده در طرح های نهالکاری دردست اجرا از عدد جمعیت شهرستان یعنی نود و سه هزار نفرعبور کرده و همچنان ادامه دارد و تفکر تولید نهال جنگلی را در داخل شهرستان با کاشت قلمه هزاران اصله صنوبر و شالک و… عملی کرده ایم.

امیدی با تقدیر از تلاش های مجموعه قضائی شهرستان در راستای حفاظت از منابع طبیعی بیان کرد؛ حفاظت از منابع طبیعی به مدد دستگاه محترم قضایی به حدمطلوبی رسیده، که البته نباید به این هم بسنده کرد البته اکثر مردم شریف شهرستان قدر و ارزش منابع طبیعی را میدانند. مثلا حفاظت از درختان سرو زربین در در رویشگاه های طبیعی آن، که مردم مراقب سروهای زربین هستند، که این اقدام مثال زدنی و باعث مباهات است. و جای تقدیر از سرودوستان عزیز رودباری دارد و امیدواریم این حس طبیعت دوستی به همه عناصر رویشی جنگلی و مرتعی تسری یابد.

به گفته وی، با توجه به ادامه بارشها و احتمال سیل، نگرانی از وقوع سیلاب در این شهرستان، که بواسطه شرایط اکولوژیکی آن، شکننده تر از سایر شهرستانهاست، بسیار جدی است که امیدواریم مردم شریف و خصوصا دامداران عزیز، نسبت به حفظ جنگلها و مراتع تلاش بیشتر نمایند، از آتش سوزی تنه درختان، درختچه ها و بوته های جنگلی و مرتعی پرهیز کنند، شاخه های درختان را قطع نکنند، اراضی ملی را بین وراث و فرزندان تقسیم نکند و نفروشند و تغییرکاربری ندهند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !