امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۳۲:۲۰ - شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری نخستین جشنواره بلوش (تمشک) در سیاهکل
پایگاه خبری گیلنا _ نخستین جشنواره بلوش (تمشک) در سیاهکل با جمعیت ۸ هزار نفری و با همت کمیل لاهوتی شهردار این شهر برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار گیلنا، اسدالله عباسی در نخستین جشنواره بلوش (تمشک) در سیاهکل اظهار کرد: برگزاری چنین جشنواره هایی موجب معرفی فرهنگ غنی استان گیلان می شود.
وی با تاکید بر لزوم معرفی داشته های فرهنگی و هویتی گیلان، افزود: معرفی توانمندی های غذایی، اقلیمی و فرهنگی در جشنواره ها بسیار اهمیت دارد.

گفتنی است، در این جشنواره مهمانان ویژه ای از جمله مرجانه گلچین و فرهاد بشارتی و ساعد هدایتی و خواننده معروف میثم ابراهیمی حضور داشتند.
در حاشیه این جشنواره، مسئولین استان گیلان به ۵ زوج شهرستان سیاهکل که مروج فرهنگ ازدواج آسان را بودند، از طرف شهرداری سیاهکل یک دستگاه تلویزیون اهدا شد.

نخستین جشنواره بلوش (تمشک) در سیاهکل با تلاش فرماندار، مدیریت شهری و عوامل انتظامی این شهرستان و با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان و جمعی مسئولان و بیش از ۸ هزار نفر جمعیت برگزار شد.

کد خبر: ۱۵۴۴۰

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !