امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۲۳:۰۳ - جمعه ۱۱ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با بهره گیری از دانش مربیان خارجی صورت می گیرد؛
گام بلند باشگاه فرهنگی ورزشی کوثر رشت برای ارتقاء دانش فنی مربیان و بازیکنان
گیلنا – باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال کوثر رشت جهت ارتقا دانش فنی مربیان و بازیکنان بصورت شخصی از دانش مربیان خارجی استفاده می کند

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، امیر رحمانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی (فوتبال) کوثر رشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده با باشگاه گالاتسرای ترکیه و آذربایجان، بهمن حسنو مربی نام آشنا و با مدرک رسمی پروفشنال اروپا که هم رده مربیانی معروفی نظیر یورگن کلوپ آلمانی و پپ گواردیولا اسپانیایی می‌باشد به جهت ارتقا دانش فنی مربیان و بازیکنان این باشگاه استفاده می شود.

 

وی با اشاره به رویکرد استعدادیابی و معرفی ظرفیت های ورزشی گیلان در باشگاه کوثر رشت، افزود: تیم های باشگاه کوثر در رده های سنی ۷ الی ۱۴ در رده پایه و ۱۴ الی ۱۷ سال دارای تیم فوتبال بوده و در این رده های سنی تعداد دو مربی نیز فعالیت می کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی (فوتبال) کوثر رشت با بیان اینکه تمام هزینه‌ها از قبیل اجاره زمین و دستمزدهای جاری و سایر هزینه های باشگاه بصورت شخصی پرداخت می شود، اضافه کرد: انتخاب  جناب حسنو با حضور و بازدید آقای محمد امینی قایم مقام باشگاه کوثر از تیمهای مطرح مثل زیره اسپرترکیه و گالاتسرای ترکیه و همچنین بازدید از قبله وتوران توز و نفتچی  وو صباحیل آذربایجان صورت گرفته است.

به گفته وی، با تشکیل جلسه در هیات مدیره باشگاه و موافقت مدیرعامل باشگاه مقدمات دعوت جناب حسنو فراهم شده است.

رحمانی با بیان اینکه بهمن حسنو دارای مدرک پرو فشنال بالاترین مدرک مربیگری در اروپا است، به حضور وی در گیلان و رشت اشاره کرد و گفت: این مربی نام آشنای فوتبال برای یک هفته مهمان باشگاه فرهنگی و ورزشی کوثر رشت بوده و مربیان و بازیکنان از تجربیات وی بهره مند خواهند شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !