امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۵۹:۴۱ - جمعه ۲۱ مرد ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رشت:
بنگاه‌های کوچک زمینه پویایی اقتصادی را فراهم می کنند
امام جمعه رشت با اشاره به نقش بنگاه‌های کوچک اقتصادی در رشد و توسعه کشور و منطقه گفت: بنگاه‌های کوچک اقتصادی زمینه پویایی اقتصادی را فراهم کرده و آثار تخریبی کمتری دارند.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره پرتاب ماهواره خیام اظهار کرد: ارزیابی منابع آبی کشور، موضوعات و مخاطرات زیست محیطی، اکتشافات معدنی و حوادث طبیعی بخشی از قابلیت‌های این ماهواره است.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه و جهان با تمام قوا در برابر آمریکا ایستاده است، افزود: همکاری ایران با روسیه و چین نیز زمینه هراس آمریکا را فراهم کرده به همین واسطه دشمن از هر حربه‌ای برای تخریب این همکاری استفاده می‌کند.

وی به تحولات هفته گذشته در زمینه تایوان اشاره و تأکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال ایجاد جنگ همانند روسیه و اوکراین در این منطقه هستند تا علاوه بر فروش بیشتر سلاح مانع ابر قدرتی چین شوند.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به نقش بنگاه‌های کوچک اقتصادی در رشد و توسعه کشور و منطقه گفت: بنگاه‌های کوچک اقتصادی زمینه پویایی اقتصادی را فراهم کرده و آثار تخریبی کمتری دارند و باید به آن توجه بیشتری شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !