امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۵۱:۳۴ - جمعه ۲۴ مرد ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان:
شهدای سلامت ثابت کردند که راه شهادت تا ابد باز است
  گیلنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به جانفشانی مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، گفت: شهدای سلامت با تاسی از شهدای مدافع وطن، ثابت کردند که دروازه شهادت تا ابد باز است. به گزارش گیلنا از رودبار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در سفر یک روزه […]

 

گیلنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به جانفشانی مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، گفت: شهدای سلامت با تاسی از شهدای مدافع وطن، ثابت کردند که دروازه شهادت تا ابد باز است.

به گزارش گیلنا از رودبار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در سفر یک روزه به شهرستان رودبار به اتفاق مدیر ااره کار و رئیس بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهید ابوطالب بخشی دیدار کرد.

دکتر عباس علیزاده در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: بالندگی و سروقامتی نظام مقدس اسلامی را مدیون خون مبارک شهدا هستیم.

وی معتقد است؛ دعای خانواده محترم شهدا اثرگذار بوده و گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به جانفشانی مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، گفت: شهدای سلامت با تاسی از شهدای مدافع وطن، ثابت کردند که دروازه شهادت تا ابد باز است.

علیزاده با اشاره برخی کوتاهی ها و سهل انگاری ها از سوی برخی مسئولین نسبت به خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا واجب تعظیم هستند و بر مسئولین تکلیف الهی است که به پابوسی خانواده معظم شهدا بروند.

وی افزود: اگر جانفشانی شهدا و خانواده گرانقدرشان نبود، اکنون در این لباس نبودیم و همیشه مدیون این عزیزان هستیم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !