امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۳۲:۱۵ - پنج شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آلاچیق اینترنتی در ارتفاعات تالش!
گیلنا – باتوجه به شرایط نامساعد پوشش اینترنت در چندین روستای تالش، دانش‌آموزان تالشی علاوه بر فقدان حداقل‌های آموزشی در ایام کرونا باید سرمای زمستان را هم تجربه کنند. به گزارش گیلنا از تالش، فارس نوشت؛ روستای بسک و کلات در تالش نمونه‌ای از ده‌ها روستای این شهرستان است که دانش‌آموزان و دانشجویان آن به […]

گیلنا – باتوجه به شرایط نامساعد پوشش اینترنت در چندین روستای تالش، دانش‌آموزان تالشی علاوه بر فقدان حداقل‌های آموزشی در ایام کرونا باید سرمای زمستان را هم تجربه کنند.

آلاچیق اینترنتی در ارتفاعات تالش!/اینجا درس تعطیل است

به گزارش گیلنا از تالش، فارس نوشت؛ روستای بسک و کلات در تالش نمونه‌ای از ده‌ها روستای این شهرستان است که دانش‌آموزان و دانشجویان آن به علت عدم دسترسی به اینترنت امکان شرکت در کلاس‌های مجازی و اتصال به برنامه شاد را ندارند.

ساخت آلاچیق اینترنتی در روستا

این آلاچیق را دانشجویان و دانش آموزان روستای بسک تالش بالای کوه ساخته‌اند، می‌دانید چرا؟

چون روستایشان اینترنت ندارد و فقط در این نقطه به اینترنت دسترسی دارند، آن‌ها هر روز باید یک ساعت تا قله کوه را پیاده‌روی کنند تا در آلاچیقی که ساخته‌اند درس بخوانند.

اینجا هوا بس ناجوانمردانه سرد است و جوانان و نوجوانان بااستعداد این روستا باید هوای سرد کوهستان را نیز علاوه بر تمامی مشکلاتشان برای درس خواندن تحمل کنند.

 تعداد دانش آموزان و دانشجویان در این روستای کوچک زیاد است و آن‌ها مجبورند به خاطر کم بود فضا نوبتی در این چادرها درس بخوانند در حالی که از حداقل امکانات و شرایط  آموزشی نیز محروم شده‌اند.

 صدای دانش آموزان و دانشجویان روستایی تالش را بشنوید

روستای بسک و کلات مشایخ نمونه‌ای از ده‌ها روستاهای کوهستانی شهرستان تالش هستند که در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌های درس به دلیل از عدم دسترسی به اینترنت امکان شرکت در کلاس‌های مجازی و اتصال به برنامه شاد را ندارند.

در روزهای گذشته  مصطفی امیریان مسؤول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی تالش، رضوانشهر و آستارا نیز در این روستا حاضرشده و به نمایندگی از دانشجویان منطقه از مسؤولین خواستند تا برای بهره‌مندی این دانش آموزان و دانشجویان از امکانات آموزشی به رفع مشکلات این منطقه سرعت ببخشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !