امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۳۸:۱۲ - یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازار گیلان در آرامش کامل/ تشدید نظارت ها
گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به اینکه وضعیت بازار استان در آرامش برقرار است، گفت: نظارت ها نیز باید تشدید شود.  ستاد تنظیم بازار استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد متأسفانه این جلسه همانند جلسه گذشته با وجود دعوت از اصحاب رسانه‌ها یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده به […]

گیلنا – استاندار گیلان با اشاره به اینکه وضعیت بازار استان در آرامش برقرار است، گفت: نظارت ها نیز باید تشدید شود.

 ستاد تنظیم بازار استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد متأسفانه این جلسه همانند جلسه گذشته با وجود دعوت از اصحاب رسانه‌ها یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده به خبرنگاران آغاز شده که این موضوع سبب نارضایتی و گلایه خبرنگاران شد.

ارسلان زارع با بیان اینکه تغییر قیمت فرآورده‌های سوختی بویژه بنزین به بهانه تأثیر در کرایه و نرخ حمل امکان بروز تخلف و نارضایتی مردم را به وجود می‌آورد، اظهار کرد: دستگاه‌های ناظر با شفاف سازی نرخ و قیمت‌ها، نظارت مستمر و اطلاع رسانی کامل به مردم مانعی در بروز تخلفات را ایجاد کنند.

استاندار گیلان ادامه داد: برای ایجاد تعادل در بازار دستگاه‌های ذیربط وظایف خود را با شدت بیشتری انجام دهند و گشت و بازرسی‌های مشترک به صورت ارتباط اقناعی تشدید یابد.

وی با تاکید بر نگاهی ایجابی، اقناعی و توصیه‌ای توسط سازمان‌ها، رسانه‌ها پیش از بروز تخلفات، افزود: وضعیت بازار گیلان در آرامش به سر می‌برد و درج قیمت بر روی کالا عاملی مؤثر در بروز تخلفات است.

زارع با اشاره به افزایش جمعیت استان گیلان در پایان سال با وجود مسافران و گردشگران، ادامه داد: ذخیره سازی کالاهای استراتژیک نظیر گندم، مرغ، گوشت و میوه برای پایان سال در حال انجام است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !