امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۵۴:۱۶ - یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عامل انسانی دلیل مرگ مرغ‌های ماهی‌خوار
گیلنا – مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان از برخورد قانونی با عوامل کشته شدن مرغ‌های ماهی‌خوار در ساحل دریای خزر خبر داد و گفت: عامل انسانی دلیل مرگ مرغ‌های ماهی‌خوار بوده و برای شناسایی عوامل این اتفاق یک تیم کارشناسی را به محل اعزام کردیم. به گزارش گیلنا قربانعلی محمدپور با بیان اینکه مرغ‌های ماهی‌خوار هرساله […]

گیلنا – مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان از برخورد قانونی با عوامل کشته شدن مرغ‌های ماهی‌خوار در ساحل دریای خزر خبر داد و گفت: عامل انسانی دلیل مرگ مرغ‌های ماهی‌خوار بوده و برای شناسایی عوامل این اتفاق یک تیم کارشناسی را به محل اعزام کردیم.

عامل انسانی دلیل مرگ مرغ‌های ماهی‌خوار

به گزارش گیلنا قربانعلی محمدپور با بیان اینکه مرغ‌های ماهی‌خوار هرساله در اطراف دریای خزر وجود دارند، اظهار کرد: معمولاً با شروع فصل پاییز و زمستان پرندگان ماهی‌خوار در اطراف دریای خزر و مکان‌هایی که صید ماهی در آن انجام می‌شود حضور پیدا می‌کنند تا از ماهی‌های دریای خزر تغذیه کنند که این اتفاق ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های کارشناسی به محل مرگ دسته‌جمعی مرغ‌های ماهی‌خوار گفت: یک تیم کارشناسی از محیط‌زیست و دامپزشکی به محل حادثه اعزام کردیم علت حادثه و مرگ دسته‌جمعی پرندگان را بررسی کنند.

مدیرکل محیط‌زیست گیلان با اشاره به دلایل کشته شدن مرغ‌های ماهی‌خوار در ساحل دریای خزر بیان کرد: در آن ساحل پره‌های صیادی وجود داشته پرندگان ماهی‌خوار هنگام بالا آمدن پره صید ماهی با ماهی‌ها حمله کرده و در پره گیر کرده و کشته می‌شوند و به همین دلیل لاشه این پرندگان در ساحل افتاده است‌‌.

محمد پور از برخورد قانونی با عامل کشته شدن مرغ‌های ماهی‌خوار در ساحل دریای خزر خبر داد و افزود: عامل انسانی دلیل مرگ مرغ‌های ماهی‌خوار بوده و برای شناسایی عوامل این اتفاق یک تیم کارشناسی را به محل اعزام کردیم تا با بررسی‌های انجام شده از افراد حاضر در پره‌های صیادی متخلفین شناسایی و با عوامل آن برخورد می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !