امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۵۱:۵۴ - دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز بیمه کشاورزی در ۲۸ شعبه گیلان تا پایان آذرماه
گیلنا / معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از آغاز بیمه کشاورزی در استان و انجام این کار توسط ۲۸ شعب استان تا پایان آذرماه خبر داد. به گزارش گیلنا، پیمان معمارزاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمه کشاورزی باعث ایجاد دلگرمی در بین کشاورزان می‌شود، اظهار کرد: زمین و محصولات کشاورزی در […]

گیلنا / معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از آغاز بیمه کشاورزی در استان و انجام این کار توسط ۲۸ شعب استان تا پایان آذرماه خبر داد.

آغاز بیمه کشاورزی در ۲۸ شعبه گیلان تا پایان آذرماه

به گزارش گیلنا، پیمان معمارزاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمه کشاورزی باعث ایجاد دلگرمی در بین کشاورزان می‌شود، اظهار کرد: زمین و محصولات کشاورزی در طول سال ممکن دچار خطرات جدی می‌شود که اگر کشاورزان محصولات خود را بیمه کنند با خیالی آسوده به کار خود و برداشت محصول می‌پردازند.

وی با اشاره به آغاز بیمه کشاورزی در استان گیلان گفت: زمان بیمه کردن محصولات چای، فندق، زیتون، کلزا، جو و گندم بیمه هم‌اکنون آغازشده و کشاورزان نسبت به بیمه محصولات می‌توانند اقدام کنند.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان گیلان با اذعان به اینکه همکاران این بانک آماده خدمت‌رسانی به کشاورزان هستند، تصریح کرد: تاکنون ۲۸ دفتر نمایندگی بیمه کشاورزی در استان فعال بوده و کشاورزان می‌توانند با مراجعه به شعب، محصولات خود را بیمه کنند.

معمارزاده با درخواست از مردم در خصوص انجام سریع بیمه کشاورزی افزود: مهلت بیمه چای و گردو تا ۳۰ دی و فندق، گندم، جو، زیتون و کلزا تا ۳۰ آذر است لذا از کشاورزان درخواست دارم با توجه به مهلت مشخص و ثبت‌نام، بیمه خود را به ساعات پایانی موکول نکنند./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !